טויוטה לנד קרוזר חדש

טויוטה לנד קרוזר 2014

טויוטה לנד קרוזר 2014

ככל הנראה כבר בתחילת 2014 ינחת בארץ הלנד קרוזר המחודש של טויוטה. הדגם הנוכחי הוצג לפני כארבע שנים ועתה חושפת טויוטה את הגרסה המעודכנת ל-2014 של רכב הכביש-שטח המצליח. למרות העדכונים הקוסמטיים הנראים לעין, רוב השינויים הם מתחת לפח ובתוך תא הנוסעים. הממדים החיצוניים צמחו במעט (כשני ס"מ באורך, הן בקצר והן בארוך) ובמקביל מובטח מרווח פנים משופר. המנוע ותיבות ההילוכים לא שונו ביחס למוכר בגרסאות העדכניות וזה הרלוונטי לגבינו ימשיך להיות ככל הנראה הטורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטרים עם 190 כ"ס המשודך לגיר אוטומטי עם חמש מהירויות.
טויוטה לנד קרוזר 2014

טויוטה לנד קרוזר 2014


עיצוב סביבת הנהג חדש וכך גם מסך המגע הגדול (7"). בניגוד למתחרים רבים שזנחו את יכולות השטח לטובת עוד נוחות והתנהגות בכביש, מקפידים בטויוטה לשמר את ייחוד הסדרה הוותיקה, לפחות מבחינת היכולות התיאורטיות. ניתן לבחור מערכת למצבי נהיגת שטח הכוללת אפשרויות שונות, כולל מהירות זחילה למצבים הדורשים תנועה איטית בתנאי עבירות קיצוניים. בכל רגע נתון מופיע על צג מול עיני הנהג מצב העברת הכוח הנבחר. בנוסף ניתן לקבל מבט היקפי על הנעשה סביב לרכב באמצעות מצלמות המותקנות סביב ובכך ניתן לבחור בנתיב הנסיעה הנכון.
סעיף הבטיחות בלנד קרוזר החדש גם הוא אינו מוזנח ובין יתר המכלולים מציינים בטויוטה מערכת המתריעה על שטח "מת" בשדה הראייה, בקרת שיוט אקטיבית, מערכת לבלימה מוקדמת והתרעה על רכב המתקרב מאחור.