איסוזו D-Max כרכב שטח

איסוזו MU-X

איסוזו MU-X

איסוזו חושפת באוסטרליה SUV מגודל בעל 7 מושבים בשם MU-X. החזית המוכרת מרמזת על המוצא: מדובר בכביש-שטח חדש המבוסס על הטנדר D-Max המאוד מצליח במחוזותינו. איסוזו חשפו את הרכב החדש בגרסאות הינע 2×4 או 4×4 ובשלב ראשון עם מנוע אחד איתו יימכר ה- MU-X וגם הוא מוכר מה-D-Max: טורבו-דיזל 4-צילינדרי בנפח 3.0 ליטר עם 174 כ"ס ומומנט מרבי של כמעט 39 קג"מ כבר ב-1,800 סל"ד. הכוח מועבר אל הגלגלים האחוריים בלבד (בגרסאות ה-2×4) או אל כל הגלגלים בגרסאות כפולות ההנעה באמצעות תיבה ידנית או אוטומטית, שתיהן עם 5 מהירויות.
איסוזו D-Max (משמאל) ו-MU-X החדש. הקרבה המשפחתית בולטת וברורה

איסוזו D-Max (משמאל) ו-MU-X החדש. הקרבה המשפחתית בולטת וברורה

הגרסאות האוטומטיות מוצעות כסטנדרט עם מערכת לעזרת זינוק בעליה ומניעת דרדור לאחור. האבזור הסטנדרטי נדיב יחסית וכולל מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים, תמיכה ב-iPod ובלוטות', וברשימת האופציות תמצאו מסך DVD בקוטר 10", רמקולים בתקרת הרכב וריפוד עור. בסה"כ ניתן יהיה לבחור מבין 3 רמות אבזור שונות.
איסוזו MU-X

איסוזו MU-X


באיסוזו ישווקו את ה-SUV החדש כמתחרה אטרקטיבי במחיר בעיקר מול מתחרות יפניות וותיקות. עם תג מחיר המתחיל בכ-40,500$ אוסטרלי לגרסת ה-2×4 וכ-53,500$ אוסטרלי לגרסת ה-4×4 מדובר בהחלט באלטרנטיבה מעניינת מול טויוטה לנד קרוזר (פראדו), למשל, הנמכרת בגרסתה הארוכה בכ-90,000$ אוסטרליים.
איסוזו MU-X

איסוזו MU-X

איסוזו MU-X

איסוזו MU-X


היצרנית טרם פרסמה מועדי תחילת השיווק או האם – ומתי – ישווק ה-SUV המעניין מחוץ לגבולות אוסטרליה והמזרח הרחוק.

לפניה ליבואנית איסוזו לארץ, לחצו כאן