מרצדס ספרינטר 4×4 חדש

מרצדס ספרינטר 4x4 חדש

מרצדס ספרינטר 4×4 חדש

מרצדס משיקה גרסת 4×4 של הספרינטר החדש. היצרנית מדגישה כי הספרינטר 4×4 החדש אינו רכב שטח במובן המקובל, אך בהחלט מתוכנן כמוביל נוסעים או מטען מגודל המיועד להתמודד עם דרכים משובשות, ובעיקר עם דרכים מושלגות. הספרינטר המעודכן ל-2014 הוא למעשה הדגם האחרון שפותח במשותף עם פולקסווגן, הנמכר על ידי זו האחרונה כפולקסווגן קראפטר, לאחר ששתי היצרניות החליטו על הפסקת שיתוף הפעולה ביניהן ופניית כל אחת לדרך עצמאית.
מרצדס ספרינטר 4x4 חדש

מרצדס ספרינטר 4×4 חדש


ההינע בספרינטר 4×4 החדש הופך בלחיצת כפתור מאחורי לכפול ומערכת ה-4×4 המתקדמת כוללת בקרת אחיזה המופעלת באמצעות חיישן המזהה סבסוב של גלגל ובלימתו המיידית, ובכך מתפשרת העברת יותר מומנט לגלגל האוחז בקרקע.
כאופציה בתשלום מוצעים צמיגי שטח ייעודיים, מערכת לעזרת ביצוע זינוק בעליה ואפילו תיבת העברה עם יחס נמוך (Low) – הכל לנדרשים לנוע בשטח קצת יותר תובעני וקשה לעבירות.
מרצדס ספרינטר 4x4 חדש

מרצדס ספרינטר 4×4 חדש


היצע המנועים כולל 3 טורבו-דיזלים מתקדמים – 2 בנפח 2.1 ליטר עם 129 או 163 כ"ס ואחד בנפח 3.0 ליטר עם 190 כ"ס. כסטנדרט מוצעת לכל הגרסאות תיבה ידנית עם 6 מהירויות, כאשר כאופציה ניתן לקבל תיבה אוטומטית עם 5 מהירויות. גרסאות ה-4×4 של הספרינטר החדש תעלנה תוספת של כ-8,400 יורו למחיר – כפי שפורסם בגרמניה.

לפניה ליבואן מרצדס לארץ, לחצו כאן