רנו עירונית חדשה

משאית רנו D 2 m Cab

משאית רנו D 2 m Cab

חטיבת המשאיות ברנו משיקה את ה-D 2 m Cab – משאית קלה חדשה שפותחה במשותף עם ניסאן. ברנו מדגישים כי המשאית החדשה, המוצעת במשקלים כוללים של 3.5, 5.6, 6.5 ו-7.5 טון, תוכננה להתאמה מלאה למשימות חלוקה עירוניות ובין היתר מציינים את רוחב תא הנהג העומד על כ-2.0 מטרים בלבד. המנועים – 3.0 ליטר טורבו-דיזל – עומדים בתקני יורו-6 ומוצעים עם 150 או 180 כ"ס. כל הגרסאות מוצעות כסטנדרט עם תיבה ידנית בעלת 6 הילוכים, כאשר גרסת ה-7.5 טון תוצע כאופציה גם עם תיבה אוטומטית עם 6 מהירויות. ניתן לבחור מבין כמה אורכי בסיס ארגז – מ-2.90 ועד 6.40 מ'.
משאית רנו D 2 m Cab

משאית רנו D 2 m Cab


תא הנהג כולל בסדרה זו כסטנדרט כיסה נהג פניאומטי ממוזג, בקרת אקלים, שקעי 12V ומערכת ניווט. ניתן לשלוט מגלגל ההגה בבקרת המהירות, במערכת השמע ובטלפון. הכיסא האמצעי מבין השלושה בקבינה ניתן להפיכת שולחן או משטח עבודה. התקנת המנוע מתחת לחלקו האחורי של תא הנוסעים אפשרה תכנון רצפה נמוכה ומקום מרווח לרגלי הנוסעים, גם זה היושב באמצע. כך יוצא שגובה המדרגה התחתונה לכניסה למשאית הוא בגובה 42 עד 45 ס"מ בלבד מעל לפני הכביש. עוד להקלת כניסה ויציאה נוחות מוצעות בסמוך לשתי הדלתות מבפנים ידיות אחיזה גדולות, בצמוד לקורת החלון הקדמית. בתוך הפגוש הקדמי מותקן שקע המשמש מדרגה על מנת להגיע לשמשה הקדמית לניקוי או כל סיבה אחרת.
משאית רנו D 2 m Cab

משאית רנו D 2 m Cab


ברנו מייעדים סדרה זו כמובן למשימות חלוקה עירוניות, אך גם כבסיס לכבאיות עירוניות, הובלת סחורה חקלאית למרחק קצר ובינוני ולעבודות מוניציפאליות וגינון.