יבואן חדש למנופי Palfinger

Palfinger Crane

Palfinger Crane


חברת הארגז הודיעה על קבלת זיכיון יבוא המנופים מתוצרת פלפינגר (Palfinger) האוסטרית, זיכיון שהיה נתון ב-25 השנים האחרונות בידי חברת 'פלרן'. ב'פלרן' אישרו את הדברים. הארגז תמונה לנציגת החברה הן בישראל והן בשטחי הרשות הפלסטינית.
פלפינגר נחשבת כאחת היצרניות המובילות בעולם בתחום המנופים לפריקה וטעינה עצמית במשאיות עם לא פחות מכ-150 דגמים שונים המוצעים על ידה. החברה מציעה מוצרי הרמה נוספים, בתחומים שונים. מטה החברה נמצא בזלצבורג שבאוסטריה ובבעלותה 32 מפעלי ייצור והרכבה ברחבי העולם, בכלל זה בסין, שם היא מייצרת מאז 2012. פלפינגר מעסיקה מעל ל-7,000 עובדים ומחזור מכירותיה קרוב למיליארד יורו.
"אני שמח כי חברת פאלפינגר בחרה בחברת הארגז ובעובדיה כפרטנרים ראויים לטיפול בשוק הישראלי ובשטחי הרשות" אומר חגי שלום, יו"ר ובעלי חברת הארגז; "חברת הארגז ידועה בטכנולוגיה המתקדמת אותה היא מציעה ובהבנת השוק המקומי. כמו כן, לחברה יכולות ייצוריות ושיווקיות בסטנדרט בינלאומי, שיאפשרו לה להתחרות עם הגורמים המובילים כיום בשוק זה".
בשלב זה טרם נמסרו פרטי התקשרות, תחילת הפעילות, מיקומים ושירות. מהארגז נמסר כי "שתי החברות ישלימו את ההערכות מחדש, בהדרגה, במהלך החודשים הקרובים".
חגי שלום, יו"ר ובעלי חברת הארגז. צילום: אסף לב

חגי שלום, יו"ר ובעלי חברת הארגז. צילום: אסף לב