HMF Thor 72tm crane

מנופי HMF הדנית ל'פלרן'

HMF 3220-K

HMF 3220-K


חברת פלרן הנדסה, שחקנית וותיקה בארץ בתחום המנופים – בעיקר מנופי משאיות והעמסה עצמית – קיבלה את זיכיון הייבוא וההפצה בארץ של מנופי HMF הדנית. הודעה זו מגיעה מהחברה זמן קצר לאחר שזיכיון יבוא מנופי פלפינגר האוסטרית (Palfinger) הועבר מידיה לידי חברת הארגז, כפי שסיפרנו לכם לא מזמן.
HMF EVS crane

HMF EVS crane


בחברה אמנם הפסיקו לייצר את פלפינגר בתחום המנופים המותקנים על משאיות, אך ממשיכים בייצוג המותג האוסטרי בתחום המנופים הימיים. פלרן הנדסה ומסחר קיימת משנת 1987; בתחילת דרכה הייתה החברה יבואנית מנופי TIKO השבדים והחל משנת 1991 החלה לייצג בארץ את חברת Palfinger מאוסטריה. פלרן הוקמה על ידי אריה צביקל ומנוהלת כיום על ידי בנו זאב צביקל. משרדי החברה ממוקמים באזור התעשייה סגולה בפתח תקווה, ובנוסף מחזיקה החברה רשת מוסכי שירות הפרושה בכל רחבי הארץ.
חברת HMF הדנית היא שחקן מוביל בתחום המנופים למשאיות ולעמסה עצמית ומהוותיקות שבהן, עם יום הולדת 70 אותו תציין בחודש הבא. ל-HMF ליין מנופים בטווח יכולות ההרמה שבין חצי טון ועד 85 טון למטר. לטענת החברה היא אוחזת בנתח שוק עולמי הנע בין 10-15%. כל הציוד כמובן עומד בתקנים אירופאיים, בכל הקשור לבטיחות – יציבות ומערכות למניעת עומסי יתר. מהיבואנית נמסר לנו כי במהלך השנה הבאה צפוי היצע המנופים של החברה לגדול, ובין היתר יושקו מנופים גדולים יותר, עם יכולות הרמה של עד 130 טון למטר.
חברת HMF יוצגה בארץ בעבר, והמותג יובא עד לפני כ-15 שנים, כך שוותיקי הענף לבטח עוד זוכרים אותו. לקבלת פרטים נוספים לגבי מנופי HMF מדנמרק, ניתן לפנות ליבואנית בלחיצה כאן