Jungheinrich EZW 515

רכב תפעולי חשמלי ליונגהיינריך

Jungheinrich EZW 515

Jungheinrich EZW 515


יונגהיינריך משיקה רכב משא תפעולי חשמלי בשם EZW 515. הרכב הקומפקטי מוצע עם פלטפורמה שטוחה מאחור לצורך העמסת מטען או התקנת ציוד (flatbed truck) והבטחה ל"עלויות תחזוקה נמוכות באופן קיצוני", כהגדרת אנשי השיווק של יונגהיינריך. אנשי היצרנית מייעדים אותו להובלת מטען באיזורים בנויים, בתוך מבנים ובמצבים בהם לא ניתן להפעיל מנוע בעירה פנימית או לגרום לרעשים, כמו גם לגרירת מטען – או השילוב ביניהם.
Jungheinrich EZW 515

Jungheinrich EZW 515


הרכב התפעולי החשמלי החדש מוצע עם קבינה סגורה ומקום מרווח לשני נוסעים – בעיקר בממד הגובה, לצורך כניסה ויציאה תכופות בנוחות מרבית. ליונגהיינריך EZW 515 יכולת נשיאת מטען עד למשקל של 1.5 טון ויכולת גרירת נגרר במשקל של עד 3.0 טון. "ליונגהיינריך EZW 515 יכולת תמרון גבוהה ויכולת ניידות במגוון איזורים, בכלל זה צפופים וקשים לתמרון" אומר עם השקת הכלי החדש אוליבר רוזנטל, מנהל מחלקת טרקטורי הגרירה החשמליים בחברה. "המרכב והבנייה הקשוחה הופכים את היונגהיינריך EZW 515 למתאים גם לעבודות ושימושים המשלבים נסיעה מחוץ למבנה ובתוכו, כפי שלא מעט מלקוחותינו נדרשים להם". הכוונה מן הסתם לחצרות מפעלים, מחסנים גדולים, בתי אריזה, איזורי תפעול גדולים (שדות תעופה, בתי מלון, מוניציפאלי וכיו"ב), בתי חולים ועוד.
המנוע החשמלי הוא תלת-פאזי בעוצמה של 48 וולט המבטיח יכולות האצה ובלימה גבוהות. מהירות הנסיעה המרבית כויילה ל-18 קמ"ש, מה שמאפשר כאמור גם תנועה למרחקים גדולים יותר, מעבר למקובל בתוך מבנה סגור.
יונגהיינריך EZW 515 החל להימכר כבר בגרמניה, ועד לסוף שנה זו (2015) יורחב שיווקו למדינות נוספות בהן יונגהיינריך פעילה. לפניה ליבואנית יונגהיינריך לארץ, לחצו כאן
Jungheinrich EZW 515 - Specifications

Jungheinrich EZW 515 – Specifications