Goupil G1

רכב חשמלי קומפקטי וחזק

Goupil G1

Goupil G1


לפני כשנה החלה חברת ד.ל.ב. מוטוספורט לשווק בארץ את ה'גופיל G3' – רכב תפעולי חשמלי קומפקטי, בעל יכולות נשיאה מכובדות ביחס לגודלו וכמונע בחשמל בלבד – עם 0 פליטת מזהמים. זה עתה הודיעה היבואנית על השקת דגם נוסף מבית היצרנית (goupil הצרפתייה שייכת לקונצרן פולאריס האמריקאי, המוכר אצלנו בעיקר מתחום הטרקטורונים ורכבי ה-UTV שלו) – הגופיל G1. בהמשך להחדרה מוצלחת, כהגדרת אנשי ד.ל.ב, מורחב עתה ההיצע ול-G3 מצטרף הדגם הנוסף, המציע ביצועים דומים אך במחיר תחרותי הרבה יותר.

ההבדל העיקרי בין ה-G3 ל-G1 החדש הוא במרכב, שבקרה דנן הוא פתוח וללא קבינה סגורה וממוזגת. גם הגדרות הרישוי של ה-G1 שונות, מאחר והוא מוגדר כרכב תפעולי בהשוואה ל-G3 המוגדר כ'קוואדריסייקל', כאשר המשמעותי היא אפשרות נסיעה על כביש ציבורי ב-G3 ונסיעה בשטחים מוגדרים בלבד (רכב תפעולי) עבור ה-G1. הגדרות אלו נמצאות בשלב תקינה סופי אצלנו אך עד עתה טרם נכנסו לתוקף.

Goupil G1

Goupil G1


בשורה התחתונה מתומחר ה-G1 החדש החל ב-60,000 שקל (כל המחירים לפני מע"מ) – זול משמעותית מה-G3 המאובזר והסגור, שעולה אצלנו 88,000 שקל.
גופיל G1 מיועד לעבודה במקומות סגורים, אך לא רק; הגלגלים הגדולים יחסית והמתלים מאפשרים גם תנועה על מצע משובש יותר, כך שניתן גם לעבוד עימו בחוץ, באתרים בהם השקט נדרש כמו גם 0 פליטת המזהמים, וכמובן ניתן גם לשלב בין חוץ לפנים.
יתרונו הגדול של הרכב התפעולי החשמלי החדש אצלנו הוא ביכולות הנשיאה והגרירה שלו; ניתן להעמיס עד 1,000 ק"ג מטען על הרכב ולגרור נגרר במשקל של עד 3,000 ק"ג.
Goupil G1

Goupil G1


לגופיל G1 מנוע 48v המייצר הספק של 5.4 קילו-וואט (כ-7.4 כ"ס) הניזון מצבר מצברים נטענים, הניתנים לטעינה משקע חשמל ביתי סטנדרטי. "ה-1G מאפשר הרחבה של היצע הדגמים החשמלי לתחום התפעולי בישראל", אומר רווה תבורי, מנהל תחום רכב חשמלי בד.ל.ב. מוטוספורט. "הכלי החדש מהווה כלי קל ושימושי שיכול להשתלב בהצלחה במקומות בהם השתמשו בכלים אחרים המתאימים פחות לעבודה כמו מלגזות או כלים מזהמים אחרים. ה-1G מאפשר שימוש בכלי נקי בחללים צפופים בעלות תחזוקה מופחתות תוך חווית שימוש ששום רכב תפעולי אחר לא מאפשר כיום".
גופיל מציעה רשימה ארוכה של תוספות עבור ה-G1, בכלל זה זוג מושבים נוסף להובלת נוסעים (לכדי 4 בסה"כ), דפנות לארגז ועוד. לקבלת פרטים נוספים ניתן להתקשר ל-*2717.