Linde P20 tractor

גורר חשמלי חדש מ-Linde

Linde P20 tractor

Linde P20 tractor


לינדה (Linde) מרחיבה את היצע טרקטורי הגרירה החשמליים שלה עם השקת ה-P20 החדש, המתוכנן לגרור מטען עד משקל 2.0 טון. עם הוספת דגם זה להיצע – והוא הקטן ביותר – מציעה עתה לינדה גוררים חשמליים בטווחי המשקל של 3.0-25.0 טון נגררים. לינדה P20 מצוייד במנוע 1.5 kW AC שאינו דורש תחזוקה, כהצהרת היצרנית.
הלינדה P20 מתוכנן לפעול בעיקר במקומות מקורים ו/או סגורים אך מסוגל גם לבצע משימות גרירה אל ומתוך מחסן או כל מבנה מקורה אחר, וזאת הודות לאפשרות להגדיל את מרווח הגחון מ-40 לכדי 80 מ"מ. רוחב של 60 ס"מ בלבד והישענות על 3 גלגלים מעניקים לגורר החשמלי יכולת תמרון גבוהה, אפשרות למעבר בין שורות מדפים צפופות, ביצוע פניות חדות וניידות וזריזות ראויים. ל-P20 מערכת בלימה אוטומטית ובלם חניה המופעל עם ירידת המפעיל מהכלי. לינדה מציעים את ה-P20 עם מגוון תצורות וסוגי ווי-גרירה, להתאמה לכל סוג נגררים או דרישת לקוח.
Linde P20 tractor

Linde P20 tractor


קהל היעד העיקרי כולל בנוסף למחסנים, מפעלים ואיזורי רכב תפעולי גם מקומות מוגבלים ברמות הרעש המותרות בהם (דוגמת בתי חולים).
לינדה מציעים את P20 בשתי תצורות: קצר לגרירה בלבד (P20) או מוארך, עם משטח הטענה מאחור (P20 W04), עליו ניתן להעמיס עד 400 ק"ג מטען. הגרסה המוארכת מיועדת בין היתר לשינוע אנשי תחזוקה ושירותים במפעלים או אזורים תפעוליים גדולים, עם שפע מקום לציוד, כלי עבודה או ארגזי כלים. גובה רצפת עמדת המפעיל היא 12 ס"מ בלבד מעל לפני הקרקע, לטובת כניסה ויציאה נוחים.
לפניה ליבואנית לינדה לארץ, לחצו כאן