הידקו גבעתי - המתחם המוכר

הידקו גבעתי מתרחבים – האירוע

הידקו גבעתי - המתחם המוכר

הידקו גבעתי – המתחם המוכר יהפוך למרכז שירות


חברת 'הידקו גבעתי', יבואנית ומתקינת ציוד הרמה ומנופים למשאיות ממותגים שונים, בראשם HIAB השבדית ו-Effer האיטלקייה, תערוך אירוע חגיגי גדול במתחמה החדש שבגן יבנה ב-3 למרץ. מדובר באירוע פתיחת מפעל התקנות חדש, מאובזר ומתקדם, המשתרע על שטח של 5.5 דונם והמצטרף למפעל הקיים, ששטחו 4.5 דונם. עם פתיחת המפעל החדש יהפוך זה הנוכחי למוסך שירות.
אירוע הפתיחה המתוכנן מיועד ללקוחות החברה, נציגים, ספקים ולכל המתעניין, ובין היתר יתארחו באירוע ואף ינאמו סמנכ"ל חברת HIAB ומנכ"ל Effer. האירוע יהווה גם יום מכירות מיוחד שיחל בבוקר כאשר אירוע הגלה עצמו יחל ב-18:00 לפנות ערב. שימו לב: כל הזמנה שתתבצע ביום האירוע תזכה את המזמין בביקור במפעל היצרנית בחו"ל (HIAB או Effer) ברמת 'הכל כלול', קרי טיסות, מלונות ואירוח על חשבון החברה!
הידקו גבעתי - העבודה על מתחם ההתקנות החדש המוקם בגן יבנה

הידקו גבעתי – העבודה על מתחם ההתקנות החדש המוקם בגן יבנה


חברת הידקו גבעתי הוקמה בשנת 1984 במטרה לעסוק בציוד ושירותים הידראוליים. החברה קיבלה את זכיון הייבוא והשיווק של Effer בישראל כשנה לאחר הקמתה ומ-2005 מייצגת 'הידקו גבעתי' גם את HIAB בארץ. בנוסף מייצגת החברה את החברות הבאות: Marchesi, Faber-Com, Euromec, Bizzocchi, Manotti, MDB, Technodarulic. בנוסף לפעילות הקיימת, שעיקרה ייבוא והתקנת מנופים, אנו התחלנו גם בייבוא ומכירת רמסות של HIAB שנקראים Multilift ומלגזות מיוחדות המתחברות למשאית, גם הם של HIAB ונקראים Moffett, שני מוצרים אלו יוצגו לראשונה באירוע הפתיחה.
המפעל הקיים נפתח ב-1999 כאשר הקמת המפעל החדש נועדה לאפשר מתן שירות טוב יותר מחד ושיפור היעילות ואפשרויות ההתקנה מאידך. לדברי אנשי החברה מכרה והתקינה 'הידקו גבעתי' למעלה מ-460 מנופים בשנה האחרונה (2015).
לקבלת פרטים ולהרשמה ניתן לפנות לחברת 'הידקו גבעתי' בטלפון (08-8573370) או באי-מייל (office@hydco.co.il). כתובת החברה – רח' הפלך 1, גן יבנה ולמשתמשים ב-Waze יש להכניס 'הידקו גבעתי'.