מנוף למשאית Hiab T-018

מנופים קלים חדשים מ-Hiab

מנוף למשאית Hiab T-009

מנוף למשאית Hiab T-009


יצרנית המנופים השבדית היאב (Hiab) מרחיבה את סדרת המנופים למשאיות – סדרה T – עם שני דגמים חדשים, שנועדו להשלים פערים בליין הכולל עתה טווחי הרמה שבין 0.9 ל-3.5 טון-מטר. בהודעה לעיתונות מציינים אנשי היאב את הצלחתה וקליטתה המהירה של סדרת המנופים שעודכנה בשנה שעברה, הכוללת כסטנדרט טכנולוגיות ובקרות מתקדמות של Hiab דוגמת nDurance (צביעה מיוחדת ועמידה במיוחד בפני קורוזיה), SmartControl (שליטה מרחוק) ו-hybrid drive (הפעלה באמצעות המנוע או חשמל).
הדגם הראשון הוא ה-Hiab T-009 בקטגוריית ה-0.95 טון-מטר, ההופך עם השקתו לקטן שבסדרה, וה-Hiab T-018 בקטגוריית ה-1.8 טון-מטר. זה האחרון מוצע כמתחרה בקטגוריית משקל ההופכת לפופולארית יותר ויותר, מסבירים בהיאב, והוא מותאם למגוון רחב של שימושים וקהל יעד. שני המנופים החדשים תוכננו להתקנה נוחה וקלה על מגוון משאיות קלות, כלי רכב מסחריים וטנדרים, בסוג עבודות המתבצעות קרוב לאתר העבודה.
מנוף למשאית Hiab T-018

מנוף למשאית Hiab T-018


בתכנון צמד המנופים החדשים הושם דגש רב על קשיחות מחד, משקל נמוך ומינימום תחזוקה מאידך. כך למשל שוקל ה-T-009 כ-130 ק"ג בלבד, והוא עדיין מסוגל להניף מטען של 870 ק"ג במפתח מינימאלי וכ-240 ק"ג במפתח מרבי.
המנוף הגדול והחזק יותר מבין השניים החדשים – ה-Hiab T-018 – מציע יכולת הרמה מרשימה (למעלה מטון במפתח מינימאלי) ומפתח מרבי של יותר מארבעה מטרים. מנוף זה תוכנן לאפשר עבודה בנוחות מרבית למפעיל אחד, בהgמסת ופריקת מטענים בינוניים במשקלם דוגמת גנרטורים, מדחסים, מהדקי אדמה, משאבות, שקי חול וכיו"ב. תצורתו ומבנהו תוכננו לתפקד בסביבה מאפיינת של אתרי בנייה, עם דגש לתנאי מרווח וגישה מוגבלים.
כעם יתר המנופים מסדרה T כך ניתן להפעיל גם את ה-T-009 וה-T-018 החדשים באמצעות חשמל בלבד; צבר מצברים המספק חשמל למנועי המנופים מתמלא בכל זמן שמנוע הרכב פועל ומאפשר עבודה במקומות בהם חלות מגבלות רעש או פליטת מזהמים כמו בתוך מבנים, בשטחים ציבוריים מאוכלסים (מגורים, בתי חולים וכיו"ב) או בשעות בהן רמות הרעש מוגבלות. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית מנופי Hiab לארץ, לחצו כאן