המנוף הדינאמי של Fassi

פאסי האיטלקייה (Fassi) חושפת את המנוף החדש להתקנה על משאית F1650RA XHE-Dynamic. "מנוף חדש זה מיועד עבור הנדרשים למנוף שיהיה גם חזק ובעל יכולות הרמה מכובדות וגם וורסטילי וגמיש בממדיו ואורך העבודה שלו" מסבירים אנשי היצרנית. המנוף כולל בסיס המאפשר סיבוב תמידי (אינו מוגבל בזווית הצידוד) ושתי משאבות הידראוליות מאסיביות בכל אחד משני המפרקים התחתונים.
הפאסי F1650RA XHE-Dynamic עוצב במיוחד עבור משימות הרמה מורכבות הדורשות וורסטיליות, גמישות ודיוק רב. הדגם מוצע בשלוש תצורות שונות, עם ארבעה, שישה או שמונה יחידות 'בום' כאשר אליהם ניתן להוסיף חמש אפשרויות שונות של יחידות הארכה. יכולת ההרמה מגיעה עד לכדי 130 טון/מטר במצב הסגור ביותר. גובה ההגעה המרבי עומד על 41 מטרים, כולל הארכה. למרות תכונות אלו מציע המנוף מדים קומפקטיים כאשר מותקן ומקופל; רוחבו 255 ס"מ, גובהו 260 ס"מ ואורכו 281 ס"מ.
פ

מנוף משאית Fassi F1650RA XHE

מנוף משאית Fassi F1650RA XHE


אסי מציעה עם המנוף החדש מערכת בקרה ושליטה מתוצרתה, מהדגם FX901. מערכת זו כוללת מסך מגע בקוטר 7" המאפשר בין היתר לראות בבירור איזורים ומערכות שונות של המנוף בזמן העבודה, מידע מפורט הקשור ביציבות והגבלות משקל, נתונים על גובה וטווח ומערכת שליטה מרחוק דיגיטלית נישאת מדגם V7. בנוסף למערכת הבקרה והשליטה עבור המפעיל, כולל מנוף חדש זה גם מערכת בקרה ושליטה אוטומטית מובנית; מערכת ממוחשבת זו מנתרת בכל רגע נתון את כלל פעולות המנוף והעומסים המופעלים עליו, ומפקחת על הפעולות המגיעות מהמפעיל במסגרת המגבלות. כך למשל היא מאפשרת צידוד, הרמה או הורדה במהירות הגבוהה ביותר המתאפשרת בהתאם למשקל ולפריסה, במסגרת מגבלות המנוף. מערכת זו משולבת כמובן עם מערכת בקרת היציבות המובנית האוטומטית, המוצעת במנוף החדש כמו בכל מנופי סדרה XHE אליה הוא משתייך. יבואנית מנופי Fassi לארץ היא חברת ק.ד.מ מכפר סבא.