משאית מכרות קטרפילר 794AC

משאית מכרות חדשה ל-CAT

משאית מכרות קטרפילר 794AC

משאית מכרות קטרפילר 794AC

קטרפילר מרחיבה את היצע המשאיות למכרות שלה, עם השקת משאית 320 טון חדשה: קטרפילר 794 AC. המשאית – הבינונית-גדולה בסיווגה, במונחי משאיות למכרות – מתבססת על מרכב ושלדה וותיקים המוכרים מדגמים עדכניים של קטרפילר וממנוע חדש יחסית, המתיימר להציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור ליעילות ולצריכת דלק. המנוע (Cat C175-16) מוכר מהדגם הגדול והוותיק יותר קטרפילר 795F AC לאחר התאמות ועדכונים בכדי להותירו תחרותי ועדכני ובכדי שיתאים באופן מלא ומרבי לייעודו החדש. לתוצאה, כך מבטיחים בקטרפילר, רמת היעילות, הביצועים, התפוקה והחיסכון בדלק המובילים בסגמנט.
קטרפילר 794 AC הוצגה למעשה כבר בשנה שעברה, בפני סוכנים ולקוחות גדולים, ומאז עובד אצל כמה מבין אלו האחרונים, בתנאי בחינה, בדיקה וניסוי. בקטרפילר מדגישים כי משאיות מדגם זה נבחנות מזה כשנה בארבע יבשות, במגוון סוגי מכרות – מפחם ועד נחושת. עתה מגיעה המשאית למוכנות ובשלות להימכר בשוק הרחב, וכך הגענו למועד ההשקה שנערכה זה עתה, בלאס ווגאס, נבאדה, במקביל לתחילת השיווק ללקוחות ברחבי העולם.

משאית מכרות קטרפילר 794AC

משאית מכרות קטרפילר 794AC

לקטרפילר 794 AC ארבעה בלמי דיסק טבולים, אחד לכל גלגל, יחד עם מערכת בלימה והאטה דינאמית המתבססת על המנועים החשמליים המניעים. בקטרפילר טוענים כי שתי מערכות הבלימה יחד מציעות את מרחקי וזמני בלימה הקצרים בשוק כיום. כמוצר "המוני" בתחום, עם יעדי מכירות יומרניים, עשו בקטרפילר כל מאמץ לחסוך בעלויות הפיתוח והייצור, במטרה להציע כלי תחרותי במחיר. יחד עם זאת הושם דגש חזק מאוד על נוחות למפעיל ולאנשי התחזוקה, שליטה קלה ויעילה, גישה נוחה לכל חלקי המשאית ומערכות ההינע יחד עם קלות בתפעול במטרה להקל על חברות המעסיקות מפעילים רבים או מפעילים מיומנים פחות.
לטובת הרחבת קהל היעד הפוטנציאלי של הקטרפילר 794 AC החדשה מוצע המנוע בשלוש רמות הספק שונות, לבחירה: 2,750, 3,100 או 3,500 כ"ס. בנוסף ניתן להתאים ולכיל את ביצועי ההאצה, הבלימה ומהירות הנסיעה בהתאם ליתר הכלים העובדים באתר, במטרה לצמצם נזקים וירידה בתפוקה הנגרמים בשל חוסר התאמה בין ביצועי וגודלי הכלים השונים.