משאית איווקו Abarth

הכי ספורטיבית מ-IVECO

משאית איווקו Abarth

משאית איווקו Abarth

איווקו חברה לחטיבת הביצועים של פיאט – אבארת' (Abarth) – עם השקת מהדורה מוגבלת של משאית מיוחדת, תחת השם New Stralis XP TCO2 Champion. איווקו, FIAT – חטיבת המכוניות בפיאט ואבארת', חטיבת הביצועים של פיאט, שייכות כולן לקונצרן פיאט. מטבע הדברים נוצרו שיתופי פעולה בין החטיבות השונות, כאשר בין היתר מלווה איווקו – יצרנית משאיות הבית בקונצרן – את קבוצות המירוצים והספורט המוטורי השונות של פיאט, כמלווים לוגיסטיים, מובילים ורכבי שירות.

משאית איווקו Abarth

משאית איווקו Abarth עם ההשראה, משני הצדדים: פיאט 124 ספייטר אבארת'

אחת הגרסאות ה"חמות" של אבארת' היא גרסתה לפיאט 124 ספיידר – מכונית ספורט קומפקטית, דו מושבית פתוחה (ראו תמונות). פיאט 124 ספיידר, אגב, היא פרי פיתוח משותף של פיאט ומאזדה, כאשר זו האחרונה מציעה את אותה המכונית עם שינויי עיצוב קלים ושם אחר: מאזדה MX-5.
הצביעה המיוחדת של גרסת אבארת' לנושא, כפי שמוצגת בפיאט 124 ספיידר, היוותה השראה לצביעה המיוחדת לא פחות של המהדורה המוגבלת של משאיות האיווקו סטראליס החדשה. מדובר בגרסה בה בוצעו שינויים קוסמטיים – מבחוץ ומבפנים – והיא מוצעת במהדורה מוגבלת בת 124 יחידות בלבד. הצבעים בפיאט 124 אבארת', אגב, הם תוצר השראה של דגמי פיאט ספורטיביים וותיקים יותר, כך שכל הסיפור עטוף לא מעט נוסטלגיה, מורשת וייחוד. מעבר לצביעה הייחודית ולעיצוב הפנים הייחודיים – ראו בתמונות – לא דווח על שינויים מכאניים כלשהם. יבואנית איווקו לארץ היא חברת סמל"ת.

משאית איווקו Abarth

משאית איווקו Abarth