וולוו FE 350

שיפור הוולוו FE

וולוו FE 350

וולוו FE 350

וולוו משיקה גרסה חדשה – החזקה בהיצע – של הוולוו FE תחת השם וולוו FE 350. סדרה FE היא מהמגוונות והוורסטיליות ביותר של וולוו, וכוללת משאיות בקונפיגורציות שונות בקטגוריות המשקל הכולל של עד 44 טון, ועם הספקים שנעו עד כה מ-250 ועד ל-320 כ"ס – כולם ממנוע וולוו D8 עדכני. עתה מושקת ה-FE 350 החדשה, כאמור, עם אותו המנוע, אך המכויל לייצר 350 כ"ס ומומנט מרבי של 142.7 קג"מ (עומד בתקני Euro 6), ובכך הופכת גרסה זו לחזקה בהיצע. בוולוו מסביירים את השקת גרסה זו בדרישה מצד לקוחות ל"עוד קצת כוח" הנדרש בכדי למלא משימות נוספות בתפוקה גבוהה, ולמיצוי מלא של פוטנציאל משאית זו. וולוו מציעים את ה-FE 350 עם מגוון תיבות ההילוכים המוצעות בסדרה FE, בכלל זה תיבת ה-I-Shift האוטומטית והמתקדמת של היצרנית. נציין כי במקביל להשקת ה-FE 350 החלה וולוו להציע גרסה מוזנת בגז של סדרה FE תחת השם וולוו FE 320 GNC. גרסה זו תוצע בשלב ראשון ללקוחות נבחרים בלבד ותשווק במספרים מוגבלים.

וולוו FE 350

וולוו FE 350

בנוסף להעלאת הספק המנוע הוחלף גם הסרן הקדמי במחוזק, היכול מעתה לשאת משקל מרבי של 9.0 טון. שיפורים אלו, מסבירים בוולוו, מרחיבים עוד יותר את טווח השימוש וקהל היעד של סדרת משאיות זו, ומאפשרים מעתה גם שימושים בתחומי הובלת פסולת בניין, אשפה, עפר ומשימות בניין ותשתיות קלות עד בינוניות נוספות.
וולוו מציעה את ה-FE 350 החדשה הן כמשאית קשיחה עם ארגז/כשלדה והן כ'סוס' גורר. כך ניתן להפוך גרסה זו כבסיס למשאיות עם מנוף, ארגז מתהפך, משאית אשפה וכל תצורה נוספת המתאימה למשאית עם 3 סרנים. האפשרות לקבל גם מגוון קבינות – החל מסטנדרטית עם צמד מושבים, עבור במורחבת ומוארכת לנסיעות ארוכות יותר ועד לקבינות מונמכות כמקובל כיום אצל משאיות אשפה או טיאוט, למשל – מרחיבה עוד יותר את פוטנציאל השימוש בגרסה חדשה זו, כמו בכל יתר גרסאות סדרה FE.
גרסת ה-FE 350 החדשה תתחיל להימכר באמצעות סוכני וולוו השונים החל מספטמבר הקרוב. יבואנית וולוו לארץ היא חברת 'מאיר'.

וולוו FE 350

וולוו FE 350