משאית דאף LF

דאף LF חדשה

משאית דאף LF

משאית דאף LF

דאף ההולנדית, בבעלות Paccar האמריקאית, חושפת דור חדש של משאיות החלוקה מסדרה LF. מדובר במשאיות במשקלי עבודה (כולל) של 7.5 עד 19.0 טון, אשר סדרת עדכונים ושינויים מינוריים, בכלל זה בעיצוב החיצוני והפנימי, יחד עם הוספת מנוע חדש להיצע – הופכים סדרה זו הלכה למעשה לחדשה.

משאית דאף LF

משאית דאף LF

עיקר החדשות הוא בגרסת בסיס חדשה, במשקל כולל של 7.5 טון, המוצעת עם מנוע Paccar קומפקטי חדש – 3.8 ליטר נפחו – ההופך למנוע הקטן בהיצע סדרה LF עם כוונה להציע גרסאות חלשות, זולות יותר לרכישה ותחזוקה ובעיקר – חסכוניות יותר בצריכת הדלק. המנוע החדש – המכונה PACCAR PX-4 – מוצע כאן עם הספק של 156 או 172 כ"ס ומומנט מרבי של כ-51.0 וכ-61.0 קג"מ, בהתאמה, המוצע בטווח הסל"ד שבין 1,200 ל-2,000. מנועים אלו מיועדים לנדרשים לבצע משימות חלוקה בתוך העיר, במשקלים קלים ובינוניים, והם יוצעו בגרסאות המכונות LF City.
בנוסף למנוע הקומפקטי החדש תוצענה המשאיות מסדרה LF החדשה עם מנועים וותיקים ומוכרים מסדרה זו עד כה, כולם מבית Paccar, שעודכנו ורועננו לאחרונה בסוף 2016: הקטן יותר הוא בנפח 4.5 ליטר (PACCAR PX-5) והוא מוצע בהספקים של 184 עד 231 כ"ס, והגדול יותר הוא בנפח 6.7 כ"ס (PACCAR PX-7), והוא מוצע בטווח ההספק שבין 234 ל-325 כ"ס.

משאית דאף LF

משאית דאף LF

תיבות ההילוכים עודכנו כולן קלות, כאשר השינוי המשמעותי יותר במערך העברת הכוח אל הגלגלים נמצא ביחס ההעברה הסופי שהוארך, כך שהמנוע יכול לעבוד ב-150-200 סל"ד נמוך מעד כה, בכדי להגיע לביצועים דומים. ההיצע כולל תיבות ידניות עם 5, 6, 9 או 12 הילוכים ותיבות אוטומטיות מתוצרת אליסון לבחירה. יחד עם עדכוני תיבות ההילוכים דנן, בשילוב עדכוני תוכנת ניהול המנוע, מבטיחים בדאף חיסכון של עד 6% בצריכת הדלק בדור העדכני של סדרה LF לעומת זה היוצא.

משאית דאף LF

משאית דאף LF

העיצוב החיצוני לא שונה מהותית ביחס לדור היוצא, למטע יחידות הפנסים בחזית החדשות לגמרי. בתוך תא הנהג בוצע רענון מקיף המתיימר להעניק לסביבת העבודה רמות מרווח, נוחות, הנדסת אנוש ושקט טובות מבעבר. סדרה LF החדשה תשווק החל מסוף שנה זו. יבואנית דאף לארץ היא חברת תעבורה.

משאית דאף LF

משאית דאף LF