עוד יכולות שטח למשאיות רנו


משאיות רנו (Renault Trucks), כיום בבעלות וולוו משאיות (Volvo Trucks) השבדית, מודיעה על שדרוג ושיפור יכולות הנסיעה בתנאי קיצון עבור משאיות עבודות העפר והתשתיות מתוצרתה, מהסדרות C ו-K.

שיפור יכולות משאיות מסדרות אלו מוצע באמצעות אופציות תיבות הילוכים חדשות הכוללות הילוכי זחילה, בעיקר לטובת שיפור יכולת הזינוק ותחילת הנסיעה בעומס מלא ובתנאי קרקע קשים, כמו גם שיפור כושר העבירות בנסיעה תחת עומס בתנאים אלו.
ההיצע כולל תיבה המכונה Over Drive לה 13 הילוכים המיועדת (גם) למשאיות שאינן מונעות בכל גלגליהן ומותאמת שתחומי עבודות העפר, התשתיות, ההובלה הכבדה ולמשימות מיוחדות הדורשות תנועה איטית במיוחד בעומס מלא. אופציה נוספת נקראת Direct Drive ולה 14 הילוכים המאפשרים נסיעה איטית עוד יותר, והיא מיועדת למשאיות עם הינע בכל גלגליהן הנוסעות גם בשטח קשה לעבירות, ופונה לתעשיות המחצבות, מכרות, הגז, הנפט ותעשיית העץ.

ברנו מדגישים כי תיבות ההילוכים החדשות לא רק משפרות משמעותית את יכולות המשאיות המצוידות בהן בתנאי עבודה קיצוניים, אלא הן גם חוסכות בעלויות השוטפות ובבלאי בתנאים אלו, בעיקר בדמות המצבר הנשחק פחות. יבואנית משאיות רנו לארץ היא חברת 'מאיר'.