שברולט סילברדו 6500HD

המשאית הקלה של שברולט

שברולט סילברדו 5500HD

שברולט סילברדו 5500HD

שברולט משיקה סדרות של משאיות קלות תחת הסדרה סילברדו; מדובר בשברולט סילברדו 4500HD, 5500HD ו-6500HD המתמקמות מעל ל-Silverado 3500 HD שהיה הטנדר/משאית קלה הגדול בהיצע שברולט עד כה, עם כושר גרירה מרבי של כ-10.5 טון וכושר העמסה של כ-3.2 טון בארגז. שברולט טרם חשפה את כל מפרט דגמי הסילברדו החדשים, אך כנתון העמסה מרבי מוצהר על למעלה מ-10.0 טון בגרסת העל, ה-6500HD. שלושת המשאיות הקלות החדשות של שברולט משיכות את דרכן של השברולט קודיאק והגרסה האחות ג'י.אמ.סי טופ-קיק שיוצרו בקטגוריות משקל אלו עד 2009, כאשר מאז לא היה לשברולט נציגות בסגמנטים אלו.

שברולט סילברדו 4500HD

שברולט סילברדו 4500HD

הטנדרים המגודלים, למעשה – משאיות קלות לכל דבר, פותחו בשיתוף יצרנית המשאיות האמריקאית Navistar, ולפיכך מדובר בכלי רכב חדשים מן המסד שאינם קשורים מכאנית או על בסיס אותן השלדות כיתר גרסאות השברולט סילברדו. שברולט מציעה את דגמי הסילברדו HD החדשים בגרסאות שלדה חשופה עם קבינה רגילה או כפולה, כאשר הלקוח יכול להזמין מבין כמה סוגי מרכב בסיסיים מבית שברולט, או להרכיב את מה שהוא ירצה בעצמו; בין היתר מיועדות משאיות קלות אלו לשמש בסיס לכבאיות, רכבי גרר, להובלת צמ"ה, בסיס לאמבולנס ועוד.

שברולט סילברדו 4500HD

שברולט סילברדו 4500HD

המנוע בכל הגרסאות הוא Duramax diesel מבית GM המציע 350 כ"ס והמשודך לתיבת הילוכים אוטומטית מבית Allison. ניתן, אגב, להזמין גרסת תיבת הילוכים עם יציאת כוח מכאנית (PTO). כמו כן ניתן לבחור בין הינע אחורי סטנדרטי, או בגרסאות הינע כפול. ההיצע מגוון מאוד בכל הקשור לאורכים, כאשר הלקוח יכול לבחור את דגמי ה-HD השונים מבין שבעה אורכי בסיס גלגלים שונים וחמישה אורכי סרחים עודפים אחוריים שונים (אורך השלדה מעבר לסרן האחורי). בשונה מדגמי הסילברדו הקומפקטיים והמוכרים יותר, כאן מוצעת חופת מנוע מאסיבית המתרוממת כולה – בדומה למוכר אצל משאיות, כולל חיפויי הגלגלים, במטרה להציע גישה נוחה אל המנוע ויתר המכלולים.
משברולט נמסר כי דגמי הסילברדו הגדולים החדשים יוצעו החל מהרבעון השלישי של השנה בצפון אמריקה תחילה, ולאחר מכן בשווקים נוספים בהם שברולט פעילה.

שברולט סילברדו 6500HD

שברולט סילברדו 6500HD