משאית International מסדרה MV

דור חדש מ-International

משאית International מסדרה MV

סדרה MV החדשה של International

יצרנית המשאיות האמריקאית אינטרנשיונל (International), חברה בת של קונצרן Navistar, ממשיכה ברענון ההיצע וחידוש סדרות המשאיות שלה. זה עתה נחשפה סדרה MV החדשה, המיועדת להחליף את סדרה DuraStar הוותיקה, וכמוה מדובר במשאיות בינוניות המוצעות במגוון רחב מאוד של תצורות, בהתאמה ליישומים רבים ושונים – מהובלות חומרים בתפזורת, עבור במערכות כמו מנופים ומעליות לכלי רכב, בסיס לכבאיות ורכבי הצלה, מיכליות להובלת נוזלים או שלדה חשופה להתקנה של אבזור ומערכות מיוחדות. דגמי סדרה חדשה זו מוצעים עם מגבלות משקל כולל שבין 9.75 טון ועד 24.75 טון.

משאיות אלו מוצעות עם 3 סוגי קבינה לבחירה (רגילה, קבינה וחצי וכפולה – צוות), שני סוגי מנועים (קאמינס 6.7 ליטר או 9.0 ליטר, 200-325 כ"ס ו-260-350 כ"ס, בהתאמה), מגוון רחב של תיבות הילוכים (ידניות 6 או 10 הילוכים, אוטומטיות 6. 7 או 10 הילוכים), וכמה וכמה רמות אבזור, כולל רשימת תוספות בתשלום ארוכה ומגוונת.

משאית International מסדרה MV

משאית International מסדרה MV

כביתר הסדרות החדשות של היצרנית מוצעת גם בסדרה זו קבינה חדשה לגמרי, כאשר אנשי היצרנית מדגישים את הקרבה וההשראה שהקבינה החדשה מקבלת מקבינות של סדרות גדולות וכבדות יותר, עם דגש עיקרי על סביבת הנהג והנוחות לאורך זמן. בין היתר מובטח עוד מקום, הנדסת אנוש טובה יותר, שטח חלונות גדול יותר, דלתות חדשות, מיקום ידיות חדש ועוד.
אינטרנשיונל החלה כבר לשווק את סדרה MV החדשה. משאיות אינטרנשיונל מיובאות לארץ על ידי חברת זוקו שילובים.

משאית International מסדרה MV

משאית International מסדרה MV