החשמליות של רנו - דגמי ה-ZE

דור משאיות חשמליות מעודכן מרנו

Renault Trucks D ZE

Renault Trucks D ZE

יצרנית המשאיות הצרפתייה רנו (Renault Trucks, כיום בבעלות וולוו השבדית) משיקה את הדור השני של המשאיות/מסחריות החשמליות שלה המכונה ZE Range. רנו מציעה עתה כלי רכב חשמליים מסחריים וכבדים בטווחי המשקל שבין 3.5-26 טון המיועדים רובם ככולם לפעול בעיקר בשטח עירוני או בסביבות ערים גדולות, כרכבי חלוקה או בשירות מוניציפלי – בעיקר בתחום איסוף האשפה; ההינע החשמלי השקט במיוחד מאפשר עבודה עם משאיות גם בשעות המנוחה ובקרבת מגורים.

רנו Maxity החשמלית

רנו Maxity החשמלית

רנו משאיות עוסקת בפיתוח משאיות וכלי רכב מסחריים מזה כעשור, מתוך כוונה לעבור לייצור כלי רכב מסחריים וכבדים כל-חשמליים כמוצר עיקרי. עד כה פעלה רנו עם שותפות אסטרטגיות הן בתחום הפיתוח והבנייה והן בתחום הבחינה והניסוי בפועל. החברות מולן רנו פועלת מפעילות את כלי הרכב החשמליים תחת פיקוח הדוק ותמיכת אנשי רנו, מתוך כוונה לאתר תקלות, לבחון גישות ומערכות שונות, לוודא רמות אמינות ותחזוקה תחרותיות ולמקסם את יעילות כלי הרכב האלו.

רנו קנגו ZE

רנו קנגו ZE

מרנו נמסר כי כל המשאיות וכלי הרכב המסחריים העדכניים מתוצרתה ישווקו החל מסוף שנה זו (ספטמבר ואילך) ועד אמצע 2019. בפועל מדובר במכירות מוגבלות (למעט של כלי הרכב המסחריים הקומפקטיים יותר והמשאית Maxity החשמלית) מבחינת הכמויות, ומוגבלות רובן גם גאוגרפית לאירופה.
ההיצע העדכני כולל את הרנו Maxity החשמלית הוותיקה בהיצע, המסחריות רנו קנגו ZE ורנו מאסטר ZE, Renault Trucks D חשמלית ו-Trucks D Wide ZE (16 ו-26 טון משקל כולל, בהתאמה). זו האחרונה מוצעת בשלב זה רק בתצורת משאית איסוף אשפה ומסירות של הגרסה העדכנית שלה יחלו רק במחצית השנייה של 2019. גרסה זו מצויידת גם ביציאת כוח מכאנית (המופעלת חשמלית) להפעלת ציוד מגוון המותקן על המשאית, כמו גם בברזים הידראוליים לאותה המטרה. ברנו מבטיחים כי לכל המשאיות החשמליות מתוצרתה טווח נסיעה מינימלי של 300 ק"מ בין טעינות.

Renault Master ZE

Renault Master ZE