משאית פורד 4142D

משאיות פורד בישראל

משאית פורד 4142D

משאית פורד 4142D

יבואנית משאיות פורד בישראל – חברת 'דלק מוטורס – קומסקו משאיות' (DMC Trucks – מיזם משותף לדלק מוטורס ולחברת קומסקו) – מודיעה על תחילת השיווק הרשמי של משאיות פורד-תורכיה בישראל; יש לציין כי הייבוא החל כבר לפני כשנתיים, אך ככל הידוע לא נמכרו מאז כמויות משמעותיות של המשאיות, אם בכלל.

משאית פורד 1833DC

משאית פורד 1833DC

'משאיות פורד' המיוצרות בתורכיה הן למעשה מוצר מקומי מקורי שהקשר שלו לפורד האמריקאית הוא משני, אם בכלל. בתחילת שנות ה-80' וויתרה פורד-אנגליה על עסקי המשאיות שלה ומכרה את הזכויות לייצר משאיות (קלות ובינונית ד'אז) לאיווקו האיטלקייה. המותג פורד המשיך להציע משאיות, אך בשווקים מתפתחים דוגמת דרום אמריקה ואסיה, כאשר יצרן טורקי בשם אוטוסאן מייצר את המשאיות המבוססות על אותו הפורד קארגו הוותיק ומשווקם כ'פורד קארגו'. עם השנים התעדכנו ורועננו כמובן המשאיות מדי פעם, וכיום מדובר הלכה למעשה במשאיות טורקיות פרי תכנון וייצור עצמיים.
DMC Trucks תציע בארץ את המשאיות הבסיסיות והוותיקות יותר של פורד-טורקיה (הקארגו) לצד הפורד F-Max המודרנית יותר – למעשה המשאית הראשונה שתוכננה, פותחה ומיוצרת על ידי פורד-טורקיה; לחצו על התמונה לידיעה על הפורד F-Max כאן באתר:

משאית פורד F-Max

מסדרת המשאיות הבסיסיות יותר תוצאנה בישראל תצורות מרכב, שלדה ומנועים שונות. בין היתר מדובר במשאיות המיועדות לעבודות עפר, כבסיס למערבלי בטון, נשיאת ארגזי קירור, בסיס ל'רמסע', הובלות וכיו"ב.
חברת DMC Trucks מדגישה את האחריות אותה היא מעניקה למשאיות פורד – 48 חודשים או 400,000 ק"מ.

משאית פורד 4142M

משאית פורד 4142M