משאית רנו D Wide Z.E

עוד חשמל מרנו

משאית רנו D Wide Z.E

משאית רנו D Wide Z.E

רנו משאיות (Renault Trucks) הצרפתייה, כיום בבעלות וולוו השבדית, מרחיבה את ההיצע החשמלי שלה עם שתי משאיות חשמליות, שתוצענה החל מהמחצית השנייה של 2019. כך הודיעה החברה במסגרת חשיפת המשאיות מסדרה D (16 טון) ומסדרה D Wide (26 טון) המונעות בחשמל והנטענות באמצעות שקע חשמל סטנדרטי.
רנו D Z.E הוא שמה של המשאית הקלה יותר בהיצע (משקל כולל עד 16 טון), והיא מתבססת על סדרה D של רנו. משאית זו תוצע בשלב ראשון כבסיס להובלה בקירור באיזורים אורבניים ולטווחים קצרים יחסית; מרחק הנסיעה המרבי בין טעינות עומד אצלה על 300 ק"מ והיא תוצע בשני אורכים שונים: בסיס גלגלים של 4.4 מ' או 5.3 מ'. המנוע החשמלי ייצר 185 קילו-ואט (כ-253 כ"ס) וכוחו יועבר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת העברה עם 2 מהירויות. הלקוח יוכל גם לבחור בין שתי חבילות מצברים, לפי הצורך והייעוד: 200 או 300 קילו-ואט/שעה.

משאית רנו D Wide Z.E

משאית רנו D Wide Z.E

המשאית החשמלית החדשה הגדולה יותר היא הרנו D Wide Z.E. שתוצע במשקל כולל של עד 26 טון. משאית זו תוצע עם אורך בסיס גלגלים אחד, בשלב ראשון (3.9 מ'), ועם שני מנועים חשמליים שיציעו הספק מרשים ביותר לסגמנט זה של 370 קילו-ואט, שהם שווי-ערך לכ-505 כ"ס! גם כאן מועבר הכוח אל הגלגלים האחוריים באמצעות תיבה בעלת 2 מהירויות. משאית זו תוכל לנסוע עד 200 ק"מ בין טעינות, ותצויד במצברים בספיקה של 200 קילו-ואט/שעה.
המשאיות החשמליות החדשות תיוצרנה במפעל רנו ב-Blainville-sur-Orne שבנורמנדי, צרפת, וכאמור תשווקנה החל מהמחצית השנייה של 2019. יבואנית משאיות רנו לארץ היא חברת מאיר, המייבאת גם את משאיות וולוו

משאית רנו D Wide Z.E

משאית רנו D Wide Z.E