Renault Trucks D

משאיות רנו חסכוניות יותר

Renault Trucks D

Renault Trucks D

רנו מרעננת את סדרת המשאיות החלוקה/עירוניות שלה מסדרה D לקראת 2019; רנו Trucks D ורנו Trucks D Wide הן משאיות חלוקה לטווחים קצרים ובינוניים שהחליפו בהיצע רנו את ה-Midlum ב-2013 והן מוצעות בטווח רחב מאוד של תצורות (אורכי בסיס גלגלים, הינע ומס' סרנים, רמות הספק וכיו"ב), כך שניתן לאפשר לכל לקוח "לבנות" את המשאית המועדפת עליו, לפי צרכיו.

Renault Trucks D

Renault Trucks D

סדרה D של משאיות רנו מחולקת ל-4 תת-סדרות: Renault Trucks D – משקל כולל של 10.0-12.0 טון, רוחב קבינה 2.1 מ'; Renault Trucks D Wide – משקל 16.0-26.0 טון, רוחב קבינה 2.3 מ' (שתי הסדרות מיוצרות בצרפת); Renault Trucks D Access – קבינה מונמכת, 18.0-26.0 טון (מיוצרת עבור רנו על ידי Dennis Eagle הבריטית) ו-Renault Trucks D Cab עם קבינה ברוחב 2.0 מ', משקל כולל של 3.5-7.5 טון (מיוצרת בספרד במפעלי ניסאן; מדובר למעשה ב-Nissan NT500 ממותג כרנו).
היצע המנועים לגרסאות סדרה D השונות מתחיל ב-3.0 ליטר עם 150 או 180 כ"ס (עבור Renault Trucks D Cab בלבד), עובר ב-5.1 ליטר 4-צילינדרי עם 210 או 240 כ"ס ומסתיים ב-7.7 ליטר 6-צילינדרי המייצר 250, 280 או 320 כ"ס.

Renault Trucks D

Renault Trucks D

עיקר השינויים בגרסאות המעודכנות של רנו Trucks D החדשות הן במעטפת – בדמות שיפורים ועדכונים אווירודינמיים, בנוחות עבור הנהג – הודות לעיצוב מחודש של הקבינה ואמצעי התפעול, ובמנועים, שמעתה עודכנו לתקני יורו 6. תקנים אלו ייכנסו לתוקף מחייב באירופה החל מספטמבר 2019. בין יתר השינויים שבוצעו במנועים המעודכנים נזכיר את החלפת מנן החלקיקים בחדש – יעיל ומתקדם יותר. מנועי ה-5.1 וה-7.7 ליטר קיבלו מערכת ניהול מנוע חדשה ובכל המנועים שודרגו מערכות צינון השמן והוחלפו משאבות המים.
ברנו טוענים שסך כל העדכונים והרענונים של הסדרה הובילו לחיסכון של עד 7% בצריכת הדלק, בהשוואה לדור המשאיות העדכני.
רנו משאיות (כיום בבעלות וולוו השבדית) החלה כבר במסירת המשאיות המעודכנות והמשופרת מסדרה D. יבואנית משאיות רנו לארץ היא חברת 'מאיר'

Renault Trucks D

Renault Trucks D