פיז'ו בוקסר 2019

פיז'ו בוקסר מעודכנת ל-2019

פיז'ו בוקסר 2019

פיז'ו בוקסר 2019

פיז'ו מרעננת את המסחרית שלה – הבוקסר – לקראת 2019. עיקר החדשות מתמקדות בהוספת מערכות עזר לבטיחות ובעדכון המנועים, לכדי עמידה בתקני Euro 6d-TEMP העדכונים ביותר לסוג כלי רכב זה.
מעתה יצורפו להיצע המנועים שני מנועי דיזל מתקדמים וחדשים, כאמור – העומדים בתקנים העדכניים ביותר – מסדרת מנועי ה-BlueHDI של היצרנית. מנועים אלו מוצעים בתחילה בשתי רמות הספק: 120 או 140 כ"ס, שניהם עם מערכת 'עצור וסע' כסטנדרט.
העדכונים המשמעותיים יותר מתייחסים למערכות העזר והבטיחות, רובן ככולן תוצענה כאופציה בתשלום, וזאת במטרה להותיר את מחיר הרכישה הבסיסי נמוך ככל הניתן.
בין המערכות האופציונליות נוכל למצוא מערכת לשמירת נתיב הנסיעה, המתבססת על מצלמה העוקבת אחר פסי ההפרדה והשוליים והנכנסת לפעולה באופן אוטומטי החל ממהירות 60 קמ"ש. מערכת זו "יודעת" לקרוא גם את שלטי הדרכים ולפיהם מקבעת את המהירות המרבית המותרת (תוספת של 580 יורו באירופה); מערכת עזר בחניה עם הכנה למצלמת רוורס (תוספת של 150 יורו); בקרת בלימת חירום – מערכת המתגברת אוטומטית את עוצמת הבלימה לפי תנאי הדרך, המהירות והמרחק מהאובייקט שלפנים (680+ יורו); מערכת מיקום, ניטור ומעקב אחר פעולות הרכב בשם Peugeot Connect תוסיף 200 יורו לחשבון. מערכת זו מאפשרת ניתוח צריכת דלק, שמן, מצב המנוע, דיאגנוסטיקות שונות, שליחת מיקום, מהירות ועוד. ברוב מדינות אירופה מוכרת מערכת זו גם כמערכת לאיתור כלי רכב לאחר גניבתם.