חלוקת גז – עם משאית גז

צילום: אלירן אביטל


קבוצת סמל"ת, בין היתר יבואנית כלי הרכב המסחריים והמשאיות מתוצרת איווקו (IVECO) האיטלקייה, החלה לשווק משאיות מונעות בגז; סמל"ת מודיעה כי חברת הפצת הגז 'סופרגז' היא הגוף הראשון בישראל הרוכש משאית המונעת בגז לצורכי הפצה וחלוקה, במקרה זה – חלוקת בלוני גז ביתיים.
מדובר במשאית איווקו יורוקרגו במשקל כולל של 12 טון שמנועה מוסב לצרוך גז טבעי מעובה "מהמפעל", כחלק מהיצע מערכות ההינע ה'נקיות' המוצעות על ידי איווקו.
יוני אביטוב, מנכ"ל החטיבה העסקית בקבוצת סמלת מסר כי "במדינות וחברות רבות באירופה, מיושמת בהצלחה מדיניות האנרגיה הנקייה ואנו שמחים לראות את תחילת השינוי גם בישראל. אנו רואים את עצמנו כשותפים טבעיים להובלת מדיניות האנרגיה הנקייה באמצעות משאיות IVECO שהינן המתקדמות בעולם בכל הקשור לשימוש באנרגיה זולה, אמינה ונקייה. סופרגז הינה ההחברה הראשונה אשר עושה שימוש במשאית מונעת גט"ד כמשאית חלוקה, ומסמנת את הדרך עבור חברות נוספות לעבור לשימוש במשאיות חלוקה מונעות גט"ד אשר יסייעו להפחית את זיהום האוויר והרעש בתוך הערים".
עוד נמסר מסמל"ת כי מתחילת השנה נמסרו משאיות איווקו מוזנות בגז טבעי מעובה בשווי כולל של כ-2.5 מיליון ₪, מבלי לנקוב בפרטים אודות הסוג וזהות הרוכשים.