מתקרב: הדוקאטו מסחרי חשמלי

Fiat Ducato Electric

Fiat Ducato Electric

חטיבת כלי הרכב המסחריים בפיאט – Fiat Professional – מעניקה מבט ראשון על הפיאט דוקאטו החשמלי המיועד, ה-Ducato Electric. יודגש כי מדובר ברכב מסחרי הנע על טהרת החשמל בלבד, קרי: שאינו היברידי בו מנוע בנזין/דיזל משמש כגנרטור המספק חשמל; החשמל להנעת מנוע ה-90 קילו-ואט המותקן בו מגיע מצבר סוללות נטענות.
פיאט דוקאטו Electric יוצע בכל גרסאות המרכב בהן מוצע הדוקאטו המונע עם מנועי בעירה פנימית, קרי: הוא יציע נפח הטענה (בגרסאות הסגורות) שבין 10-17 מ"ק, וכושר הטענה של עד 1,950 ק"ג. מדובר, אגב, בנתוני הובלה והטענה מהטובים בסגמנט – סגמנט כלי הרכב המסחריים החשמליים ההולך ונעשה תחרותי; הנה תזכורת לגבי עיקר המתחרים בקטגוריה מול הדוקאטו החשמלי (לחצו שם הדגם לכניסה לידיעה הרלוונטית):
איווקו דיילי חשמלי
פורד טרנזיט PHEV
רנו מאסטר ZE
פולקסוואגן e-Crafter

Fiat Ducato Electric

Fiat Ducato Electric

בפיאט מבטיחים טווחי נסיעה מרשימים בין הטעינות, הנעים בין 220 עד 360 ק"מ – די והותר למשימות הובלה עירוניות אינטנסיביות, ובכלל זה גם במקטעים בינעירוניים או לפרוורי העיר. טווח הנסיעה מושפע גם מגודל הסוללות, אותו ניתן לקבוע בכמה מידות, בהתאם לרצון ולדרישות הלקוח.
המנוע החשמלי, כאמור עם 90 קילו-ואט (שהם כ-123 כ"ס) מציע מומנט מרבי של כ-28.5 קג"מ, מאפשר מהירות נסיעה מרבית המוגבלת אלקטרונית של 100 קמ"ש.
מפיאט נמסר כי הדוקאטו החשמלי יגיע לסוכנים "במהלך 2020" מבלי לציין מועד מדוייק. יבואנית פיאט לארץ היא חברת סמל"ת.

Fiat Ducato Electric

Fiat Ducato Electric