GeTruck – החיבור בין המשאית לעבודה

אפליקציה חדשה מחברת בין בעלי משאיות לבין הנדרשים לשירותיהן. כך זה עובד

פלטפורמות שונות, 'אפליקציות', המחברות בין צרכנים המחפשים שירות מסויים לבין נותני השירותים הללו צוברות תאוצה בשנים האחרונות; הבולטות והמוכרות מכולן הן Gettaxi ו-Uber המחברות בין המחפשים מונית לבין בעלי מוניות או נהגים המסוגלים לבצע את הנסיעה. העיקרון הוא גאוני בפשטותו: כל מי שמתאים למתן השירות דנן, הסעה בשכר, לצורך הדוגמא, מתחבר לאפליקציה החכמה, שאליה גם מתחברים הצרכנים, וזו "יודעת" לקשר בין המסיע המתאים/הקרוב ביותר, לבין מחפש השירות, ובאופן מיטבי.

תחום מובילי המשא הכבד מתמודד כיום עם לא מעט אתגרים כבדי משקל, תרתי משמע, בעיקר בתכנון הנסיעות וההתמודדות מול גורמים שונים ולעיתים בלתי צפויים בנסיעה, הארכות זמני העבודה בשל פריקה או טעינה מתמשכות, ויכוחים עם לקוחות, כדאיות מבחינת המרחק וכיו"ב. GeTruck הישראלית נועדה בדיוק לצורך הייעול והמקסום של תחום ההובלה הכבדה, והיא פועלת על אותו העיקרון כמו החברות המתווכות בין מסיעים לנוסעים.

גטראק היא פלטפורמה 'חכמה' שמחברת בין מאות מובילים לבעלי עסקים ומתאימה להם הובלות רלוונטיות, בכל רחבי הארץ. האפליקציה 'יודעת' להתאים את ההובלה המתאימה ביותר, החל משלב הצעת המחיר ועד סיום מוצלח של ההובלה ותשלום, וזאת הודות למידע אותו מזינים הן מחפשי השירות והן בעלי המשאיות למערכת. מוביל אשר נרשם (ללא עלות) לפלטפורמה, מזין את פרטיו ופרטי כלי הרכב, את רצונותיו והצעת המחיר שלו. המערכת מחפשת התאמה עם בעל עסק אשר הגיש בקשה להובלה בעלת אותם המאפיינים. התוצאה היא עשרות הובלות ביום דרך האפליקציה, והובלות חוזרות של מובילים ובעלי עסקים שכבר מובילים דרך האפליקציה במשך תקופה ומרוצים מהתשלום ומהשירות.

GeTruck נוסדה על ידי צמד היזמים אלירן מסיקה ורום גרינפלד; מסיקה הוא בן למשפחה בעלת חברה ותיקה להובלה ושינוע וגרינפלד הנו יזם ובעל ניסיון עשיר בפיתוח עסקי. שניהם בחרו לשלב כוחות ולהקים פרויקט לקידום הענף בחרו לפני כשנה לשלב כוחות ויכולות להקמת המיזם לשינוי פני ענף ההובלה הכבדה בישראל.

ב-GeTruck מדווחים על אלפי מובילים שכבר התחברו למערכת ומשתמשים בה, בכלל זה ההטבות הנלוות לכך, בראשן קבלת עדכונים שוטפים בזמן אמת על הובלות רלוונטיות ישירות לווטסאפ – להן יגישו הצעת מחיר במידה ופנויים. בנוסף, היכולת של המוביל לקבל הובלה ברחבי הארץ מגדילה את הכנסה שלו עבור כל קילומטר נסיעה, מצמצמת משמעותית את זמני הנסיעה ריקים ומגדילה את הרווחיות של המשאית.

האפליקציה משלמת תשלום קבוע מראש, בסוף כל חודש, ופותרת תזרים המזומנים של המובילים משוטף + לא נעים, כמקובל במחוזותינו.

ההרשמה מתבצעת דרך האתר – https://getruck.co.il/ הן כמוביל והן כמזמין הובלה, וכאמור – היא בחינם.