BKT – עוד צמיגים לעבודות עפר

ענקית הצמיגים ההודית מרחיבה את היצע הצמיגים מתוצרתה המיועדים לצמ"ה ולמשאיות הפועלות בתחום עבודות העפר

יצרנית הצמיגים ההודית BKT מרחיבה את היצע צמיגי השטח שלה עבור רכב כבד וצמ"ה מסדרת ה-Earthmax שלה עם שלושה דגמים חדשים.

BKT Earthmax SR 423

BKT Earthmax 423 הוא צמיג המיועד לשרת על משאיות בתחום עבודות העפר, קרי: בעל יכולות הן על כביש סלול והן בשטח משובש וקשה לנסיעה. הצמיג עצמו אינו חדש, אך חדשה היא המידה: 12.0 R24 והיא מתאימה למשאיות עדכניות רבות בסגמנט זה. מידה זו מצטרפת אל שתי המידות בהן צמיג זה הוצע עד כה: 10.0 R20 ו-11.0 R20. דגש עיקרי בתכנון צמיג זה הושם על דפנות חזקות ועמידות במיוחד במטרה למזער פגיעות דופן הן בשל פני השטח והן בשל עומס קיצוני. אנשי היצרנית מדגישים כי יכולות צמיג זה הופך אותו מתאים גם למשימות ניוד והובלת ציוד כבד – גם בשטח.

BKT Earthmax SR 33

BKT Earthmax 33 הוא צמיג ראדיאלי רב-שימושי למשאיות הפועלות במגוון סוגי שטח, עם דגש על עבודות עפר, בפרט על מצע חולי או רך במיוחד, עם קושי לייצר עליו אחיזה ראויה. על פי אנשי היצרנית מעניק צמיג זה יכולת ציפה גבוהה, אחיזה מיטבית בתנאים אלו ובמקביל – עמידה בפני פגיעות דופן ופני צמיג מעצמים קשים. בשלב ההשקה הוצג צמיג זה במידה 365/80 R20.

BKT Earthmax SR 48

BKT Earthmax SR 48 מיועד למשאיות לעבודות עפר הפועלות במחצבות ו/או מכרות עם מצע סלעי וקשה. צמיג זה מיועד לתעשיית הבטון (כולל הובלה בשטח), מחצבות אבן ושיש ואתרי עבודה הכוללים סלעים ואבנים. דגש עיקרי הושם בעת פיתוח צמיג זה על עמידות גבוהה בפני שחיקה ופגיעת מצע קשה וחד, אחיזה מיטבית בתנאים כאלו ועמידות גבוהה בפני שחיקה לאורך זמן. גם צמיג זה מיועד לשמש על משאיות הנושאות מטען כבד במיוחד.

BKT Earthmax SR 23 מוצע בשלב ראשון במידה 20.5 R25 והוא מיועד להתקנה על מפלסות ומעמיסים אופניים. מ-BKT נמסר כי בפיתוח צמיג זה הושם דגש עיקרי על יכולת ניקוי עצמי גבוהה, לטובת עבודה יעילה (גם) על מצע בוצי וטובעני, ויכולות אחיזה מיטיביות בתנאים אלו. צמיג זה מתיימר גם להציע אורך חיים ארוך במיוחד, קרי: עמידות גבוהה בפני פגיעות ושחיקה.

צמיגי BKT משווקים בארץ על ידי חברת Super Tyre