עוד כוח לאיווקו Eurocargo

איווקו מוסיפה אופציית מנוע חזקה יותר ותיבת הילוכים חדשה לסדרת ה-Eurocargo לנדרשים לעוד כוח, מומנט וביצועים

איווקו יורוקרגו 2020

איווקו האיטלקייה מעדכנת את סדרת המשאיות הבינוניות Eurocargo עם הוספת מנוע ותיבת הילוכים חדשים להיצע. מדובר באופציית מנוע חזקה מהמוצע עד כה בסדרה, במטרה להרחיב את פוטנציאל השימוש של משאיות אלו ולאפשר התאמה מדוייקת יותר עבור הלקוח.

המנוע החדש המצטרף להיצע הוא ה-Tector 7 מתוצרת FPT (פיאט תעשייתי; שתי החברות שייכות לקונצרן פיאט האיטלקי): שישה צילינדרים בנפח כולל של 6.7 ליטר, כאן עם 320 כ"ס מרביים ב-2,500 סל"ד ומומנט מרבי של 112 קג"מ כבר ב-1,250 סל"ד. מדובר בתוספת של כ-40 כ"ס וכ-11.0 קג"מ ביחס למנוע החזק ביותר שהוצע בסדרה Eurocargo כד כה. מנוע זה עומד מן הסתם בתקני יורו-6 העדכניים והוא כולל בין היתר מסנן חלקיקי דיזל.

מנוע ה-Tector 7 מתוצרת FPT המוצע מעתה עם 320 כ"ס עבור היורוקרגו

בנוסף לרמת ההספק החדשה בסדרה מוצעת מעתה גם תיבת הילוכים חדשה; מדובר בתיבה מדגם Eurotronic אוטומטית מבית ZF הכוללת 12 הילוכים, המגדילה את אופציות תיבות ההילוכים לסדרה לכדי שלוש – לצד ה-ZF הידנית עם 9 הילוכים וה-Alison האוטומטית עם 5 הילוכים.

באיווקו מציינים כי התיבה החדשה כמו גם המנוע החדש החזק יותר מיועדים לנדרשים לעוד כוח במשאית מסיבות שונות – בין היתר לצורך גרירת נגרר, דוגמת משאיות המוסבות להובלת מכוניות. השילוב בין שתי התוספות החדשות עבור סדרת ה-Eurocargo מותאם במיוחד למשימות הדורשות עוד כוח ומומנט, בעיקר בתנאי עבודה וסביבה אורבניים, שם לריבוי ההילוכים ולמומנט הגבוה יתרון שימושי.

יבואנית משאיות איווקו לארץ היא חברת סמל"ת