מערכת הקירור המהפכנית של Thermo King

Thermo King האמריקאית משיקה את ה-Advancer – מערכת קירור למשאיות המבטיחה מהפך בתחום עלויות התפעול והתחזוקה

Thermo King Advancer

מומחית מערכות הקירור לנגררי משאיות, רכב מסחרי ועוד Thermo King האמריקאית משיקה את ה-Thermo King Advancer,מערכת קירור רבת עוצמה המבטיחה לחסוך עד 30% מהאנרגיה בהשוואה למערכות דומות קיימות. על פי היצרנית מדובר המערכת המוגדרת כ'סטנדרט החדש' בתחום, עם ביצועים חסרי תקדים; בתנאי אמת, כך מצהירה Thermo King, הצליחה מערכת הקירור החדשה להשיג מהירות הגעה אל יעד הקירור המהירה בעד 40% ביחס לדגמים קודמים ודגמי המתחרים, וכאמור – לירידה של עד 30% בצריכת האנרגיה, במקרה זה מקורה במנוע המשאית.

Thermo King Advancer

ה-Thermo King Advancer מתבסס על מערכת 48 וולט והוא מוצע בשלוש רמות עוצמה/גודל: A-360, A-400 ו-A-500. בשלושת המערכות השונות משרת מנוע 4-צילינדרי דיזל בנפח 2.1 ליטר המפוקח אלקטרונית והמספק את החשמל הנדרש להליך הקירור. עוצמת זרימת האוויר המקורר כמו גם הטמפרטורה המבוקשת אינן תלויות בסל"ד או תפוקת מנוע המשאית והמערכת פועלת בנפרד וללא תלות. מערכת טלמטיקה מתקדמת מאפשרת הן את השליטה מרחוק המערכת והן איתור תקלות ו/או התרעות לטיפול/תחזוקה תוך כדי עבודה. כל המערכת שוקלת 830 ק"ג.

ב-Thermo King לא מפרסמים עלויות המערכת, אבל טוענים כי בשל פערי החיסכון בעלויות התפעול של מהמערכת תחזיר ההשקעה שבהתקנת מערכת חדשה את עצמה תוך עד 24 חודשים. יבואנית Thermo King לארץ היא חברת ליטו גרופ מיבנה

Thermo King Advancer