מרכז שירות חדש ל-MAN בצפון

יבואנית MAN יחד עם חברת ש.ה.ב מקימים מרכז שירות גדול ומתקדם בא.ת. מבוא כרמל בסמוך ליוקנעם

חברת 'מכשירי תנועה במשאיות', בין השאר יבואנית משאיות MAN לישראל, מודיעה על הקמת מרכז שירות חדש למשאיות MAN באזור התעשייה 'מבוא כרמל' שליד ליד יקנעם. בהודעה נמסר כי גובה ההשקעה במיזם עומד על כ-17 מיליון ₪.

באירוע הנחת אבן פינה של מרכז השירות ש.ה.ב באזור התעשייה מבוא כרמל נוכחו צבי נטע יו"ר קבוצת מכשירי תנועה, יוגב גברי מנכ"ל MAN ישראל ויאיר ויניב כרייף בעלי ומנהלי מרכז השירות.

מרכז השירות ש.ה.ב מוקם בסמוך לעיר יקנעם, על מגרש בגודל 4.5 דונם ויכלול מבנה של 1,600 מ"ר ובו 13 תנאי שירות למשאיות, אוטובוסים ומיניבוסים. במרכז השירות יינתנו שירותי אחזקה למשאיות ואוטובוסים, שירותי פחחות וצבע, תיקון תקרים/החלפות צמיגים ותיקון מיזוג אויר. חברות משאיות והיסעים וותיקות נמנות על לקוחות המוסך ובהן אברהם עמרם ובניו, תמיר טפירו, סופרדיל אור עקיבא, מטיילי חדרה גל אל, קבוצת המסיעים, הובלות מיכאל כרמיאל, צדוק שרות לחקלאי ועוד.

צבי נטע, יו"ר 'מכשירי תנועה במשאיות', בירך על הקמת המרכז החדש וכן על שת"פ ויחסי העבודה הטובים בין החברות לאורך כל הדרך – שיתוף פעולה שנמשך בהצלחה כבר 31 שנה. 

יוגב גברי, מנכ"ל MAN, מסר כי "מוסך ש.ה.ב הינו אחד המרכזים המקצועיים ברשת, הם שותפים לחזון החברה למתן שירות מקצועי ומהיר".

יניב כרייף ממרכז ש.ה.ב מסר כי "אנו מרגישים כחלק בלתי נפרד ממשפחת מכשירי תנועה MAN. המרכז החדש ישאף לתת שירות מקצועי ומהיר תוך שיתוף פעולה עם היצרן הגרמני במטרה להגדיל את פעילות העבודה".