אינטרנשיונל משפרת את סדרה MV

כשלוש שנים לאחר השקתה מושקת סדרה MV של אינטרנשיונל מחדש לאחר רענון מקיף ועיצוב מעודכן

אינטרנשיונל (International) האמריקאית, חברה-בת של קונצרן Navistar האמריקאי, מרעננת את סדרה MV החדשה-יחסית, עם עיצוב חדש ושיפורים נוספים. סדרה MV הוצגה ב-2018 ועל-פי אינטרנשיונל הצטברו אצלה תגובות והיזונים חוזרים מצד לקוחות שהובילו למקצה השיפורים. דגמי סדרה זו מוצעים במשקלים כוללים שבין 10 ועד 25 טון בקירוב. היצע המנועים כולל מנועי קאמינס בנפח 6.7 או 9.0 ליטר בטווח ההספק שבין 200 ל-350 כ"ס.

הבולט מכל, תרתי משמע, הוא עיצוב החזית החדש הכולל סבכה קדמית ('גריל') גדול יותר היורד עתה עמוק אל תוך הפגוש. גם המראות עוצבו מחדש; עיצוב זה של החזית והמראות, מבטיחים אנשי היצרנית, מבטיח שיפור באווירודינמיות, ומכאן גם חיסכון בצריכת הדלק, כמו גם פחות רעשי רוח עבור הנהג.

בסדרה החדשה בוצעו שיפורים גם במערכות הבטיחות, בהנדסת האנוש (לטובת תפעול אינטואיטיבי יותר) ובפנסים; מעתה מוצעים הפנסים הראשיים כסטנדרט בטכנולוגיית LED. בסעיף הבטיחות התרחבו האופציות בתשלום למערכות למניעת תאונה חזית-אחור, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר לבלימה, התרעה בפני מכשולים נייחים, שמירה על נתיב הנסיעה ובקרות מרחק באמצעות ראדאר קדמי ואחורי.

עוד שיפורים כוללים מערכת צינון יעילה יותר, מסנן אוויר חדש, מערכת חשמל משופרת ועוד. משאיות אינטרנשיונל מיובאת לארץ על ידי חברת זוקו שילובים