מסחרית חשמלי זעירה מאופל

אופל משיקה גרסה מסחרית למכונית המיקרו החשמלית שלה – Rocks-e

אופל הגרמנייה משיקה גרסה מסחרית של מכונית המיקרו החשמלית שלה – Rocks-e. קהל היעד הוא חברות הפצה עירוניות, פיצריות ומזון מהיר, בתי מרקחת וספקיות תרופות, שירותי דואר ועוד. בגרסה המוסבת הוסר כיסא הנוסע ובמקומו הותקנה יחידת מדפים/מגירות/תאים מודולרית המופרדת באמצעות קיר הפרדה אנכי מעמדת הנהג שהגישה אליה היא הן מעמדת הנהג והן מבחוץ, עם פתיחת הדלת. הגרסה המסחרית מציעה למעלה מ-400 ליטר נפח הטענה וכושר נשיאה כולל של 140 ק"ג.

חיפוי החלק למטען בתוך הקבינה נועד לשמש גם כשולחן כתיבה והוא יכול להתחבר למחשב נישא, אמצעי כתיבה, דפדפת או טאבלט. בנוסף יש בו מקום למשקפיים, חוברת או יומן וכלי כתיבה. הכל מאורגן ומסודר בצמוד לנהג לנוחות שימוש מרבית.

למרות הממדים הזעירים של הרכב – אורכו 241 ס"מ בלבד – ניתן לאחסן בתוכו טובין עד לאורך של 120 ס"מ. לאופל Rocks-e טווח נסיעה ממוצע של 75 ק"מ בין טעינות. מהירות הנסיעה המרבית עומדת על 45 קמ"ש וניתן למלא את צבר המצברים (5.5 קילו-ואט/שעה) ממצבר מרוקן למלא תוך 4 שעות באמצעות שקע חשמל סטנדרטי/ביתי. כבל הטענה אינטגראלי מותקן מגולגל בתוך הדלת ואורכו 3 מטרים. יחד עם הכבל מוצע מתאם לנקודות הטענה מהירות/ציבוריות. ברוב מדינות אירופה מאפשר רישוי הכלי נהיגה מגיל 15 בלבד.

בשלב זה טרם פורסמו מחירים