סקניה חושפת תוכניות לעתיד

יו"ר ונשיא סקניה מרטין לונדשטט

יו"ר ונשיא סקניה מרטין לונדשטט

"בשנה שעברה מכרה סקניה כ-61,000 משאיות" אמר יו"ר ונשיא סקניה מרטין לונדשטט בכנס שיווק של החברה בשבדיה. "שאיפת החברה היא להגיע למכירת 120,000 משאיות ברחבי העולם, עד לשנת 2020. עד אז יגדלו מכירות השירות והחלקים לכדי 25-30% מסך המכירות". יו"ר סקניה מפרט עוד בתחזיתו כי הפוטנציאל למכירת אוטובוסים יגיע לכדי 15,000 יחידות בשנה ומנועים ימיים לכדי 20,000 יחידות בשנה, עד 2020. "למרות שהשנים הקרובות צפויות להיות עדיין קשות לכלכלה האירופאית, אנו צופים כי בטווח הארוך יותר הכלכלה תתאושש" אומר לונדשטט. "אנו צופים כי הגידול המשמעותי ביותר במכירות סקניה עד לשנת 2020 יגיע משווקי אסיה, יורו-אסיה ואפריקה".
משאית סקניה 620 4x2 Topline

משאית סקניה 620 4×2 Topline


בסקניה מתעתדים כאמור להשקיע רבות במערך השירות, הטיפולים והחל"פים, מן הסתם חלק גדול מכך יבוצע במדינות בהן סקניה מתעתדת להתרחב ולגדול. בסקניה מאמינים כי ההיצע הנוכחי וגידול בהיצע העתידי של דגמים חסכוניים יותר ויותר יוביל אף הוא לעלייה במכירות.
עוד במסגרת התחזית האופטימית הדגיש יו"ר סקניה את היות היצרנית כיום חלק מקונצרן פולקסווגן – יחד עם יצרנית נוספת שהצטרפה לקונצרן – מ.א.ן הגרמני. עובדה זו מעניקה לשתי היצרניות יתרון משמעותי הן ביכולות הפיננסיות והן בשיתוף הידע והמשאבים של כל יצרנית משאיות לחוד. בימים אלו נבחנים בקונצרן פיתוח וייצור מכלולים חדשים דוגמת צירים, סרנים, תיבות הילוכים, מערכות הינע היברידיות ועוד, במטרה להקטין למינימום את הרכש מיצרניות חיצוניות ולמקסם את הפוטנציאל של שתי היצרניות, יחד ולחוד. בפולקסוגן עובדים כבר זמן מה על שינוי שיטות העבודה וייעול בשתי החברות, במטרה להתייעל ולחסוך גם בסעיפים אלו. בתכנון לאחד את מחלקות הפיתוח, חלקים ממערכות הייצור, התכנון ועוד.