אופל ורנו: דור חדש של מסחריות

רנו טראפיק 2015

רנו טראפיק 2015

אופל ורנו משיקות במקביל את הפרויקט המשותף שלהן – המסחריות ויוארו (Vivaro) וטראפיק (Trafic) החדשות בהתאמה. לאחר ששתי היצרניות רמזו כבר בתחילת פברואר השנה על עיצוב הדור הבא של המסחריות. מתברר עתה שאכן הקווים הרדיקאליים ומוחצנים בהחלט ביחס למקובל אצל כלי רכב מסחריים עברו גם אל המוצר המוגמר – וטוב שכך; עיצוב הוא אמנם עניין של טעם, אך בדומה לדור הקודם של שתי המסחריות, שגם הוא לא סבל ממראה אנמי, גם בדגמי 2015 לא תישארו אדישים למראה.
זהו הדור השני של המסחריות דנן המפותח ומיוצר במקביל ובמשותף על ידי רנו הצרפתייה ואופל הגרמנייה, כאשר למעשה פרט לאלמנטים עיצוביים כמו החזית ונגיעות בתוך תא הנוסעים – אלו אותן המכוניות. המטרה היא כמובן לחסוך בהוצאות הפיתוח האדירות המראפיינות פיתוח כל רכב חדש, אך לא רק; הניסיון המצטבר של שתי היצרניות, כל אחת בשווקים בהם היא פעילה, מול קהל הלקוחות שלה ואפיון המשתמשים שהיא מכירה מאפשרים ריכוז ידע וניסיון יקר מפז, שבחשבון פשוט הוא כפול כאשר מדובר בשתי יצרניות, בהשוואה ליצרנית אחת.
אופל ויוארו 2015

אופל ויוארו 2015


בסה"כ התארכו הויוארו והטראפיק החדשות באופן משמעותי, עם תוספת של 21.6 ס"מ ביחס לדגמים היוצאים, ועתה עומד אורך הגרסאות הקצרות יותר על 500 ס"מ, והארוכות יותר על 540 ס"מ. המרכב מוצע בשני אורכים ובשני גבהים שונים של הגג, וניתן לבחור בין מרכב סגור ללא חלונות, מרכב לנוסעים עם חלונות, חד קבינה עם ארגז או שלדה חשופה או דאבל קבינה – כנ""ל. לבטח תשמחו לגלות שבסה"כ ניתן לבחור מבין לא פחות 270 גרסאות שונות של הויוארו/טראפיק, בשילובים אותם ניתן לקבל בין המרכבים, המנועים, האורכים ורמות האבזור השונות.
רנו טראפיק 2015

רנו טראפיק 2015


כבעבר גם היצע המנועים משותף ודומה באופל ויוארו וברנו טראפיק החדשות, וכולל כבעבר מגוון רחב. בראש החדשות תמצאו מנוע 1.6 ליטר חדש ומתקדם מבית רנו המוצע עבור שתי המסחריות – 1.6 ליטר 4-צילינדרים טורבו-דיזל. מנוע זה מוצע ב-4 רמות הספק שונות: 90, 115, 120 או 140 כ"ס, והוא אמור להיות פורץ דרך בסגמנט בכל הקשור לצריכת דלק ופליטת מזהמים, עם הצהרה להגיע עד לצריכה ממוצעת של כ-17 ק"מ לליטר (לא צוין באיזו רמת הספק מדובר). בין היתר מוצע המנוע עם מגדש טורבו אחד או שניים.
אופל ויוארו 2015

אופל ויוארו 2015


אופל ויוארו ורנו טראפיק החדשות מוגדרות כדגמי 2015 ומכירתן תחל במהלך הקיץ הקרוב. המסחריות תשוקנה גם בארץ, אך עדיין מוקדם לקבוע מועדים מדוייקים.
לפנייה ליבואנית רנו, לחצו כאן; לפניה ליבואנית אופל, לחצו כאן.