יוקוהמה משיקה שלישייה חסכונית

צמיג יוקוהמה 709L

צמיג יוקוהמה 709L

יצרנית הצמיגים היפנית יוקוהמה (Yokohama) משיקה בארה"ב 3 צמיגים חדשים לרכב כבד, בשלושתם מצוינים הרכב הגומי הייחודי, המבטיח התנגדות גלגול נמוכה, וכפועל יוצא: תרומתם לחיסכון בדלק.
דגמי ה-709L וה-902L הם צמיגים רחבים המכונים ultra wide, חלק ממגמה ההולכת וגוברת כיום להציע צמיג אחד רחב במקום שניים צרים יחסית. "אנו מזהים דרישה גוברת מצד לקוחות לצמיגים רחבים", אמר עם ההשקה ריק פיליפס, מנהל השיווק והמכירות של יוקוהמה בצפון אמריקה. "היתרון המיידי בשימוש בצמיגים אלו הוא בחיסכון במשקל – מדד שלקוחותינו יכולים לראות בדמות החיסכון בדלק, וכמובן ברכישת צמיג נוסף". עם השקת צמד צמיגים רחבים חדשים מדגישים ביוקוהמה כי מדובר בחלק מראיית העתיד של השוק, המאמינה שצמיגים מסוג זה יהפכו לפופולאריים יותר ויותר. ביוקוהמה, כך נמסר, משקיעים רבות בפיתוח ומחקר של צמיגים רחבים לרכב כבד ומסחרי ורואים בסוג צמיגים זה חלק ניכר מעתיד התחום.
צמיג יוקוהמה 902L

צמיג יוקוהמה 902L


הן ה-709L והן ה-902L הם צמיגים מניעים למשאיות סמי ופול טריילר ארוכות במיוחד, המיועדים לשרת בנסיעות ארוכות עם מטען מלא. בשניהם הושם דגש עיקרי – כך יוקוהמה – בהענקת אחיזה מרבית יחד עם עמידות לאורך זמן, בכלל זה אחיזה ראויה בתנאי רטיבות ושלג. הרכב הגומי מבטיח כאמור התנגדות גלגול נמוכה, התורמת לחיסכון בדלק.
צמיג יוקוהמה 104ZR Spec-2

צמיג יוקוהמה 104ZR Spec-2


במקביל לצמד הצמיגים הרחבים הושק גם ה-104ZR Spec-2 החדש – צמיג שפותח במיוחד לשרת באוטובוסים; מדובר בצמיג המותאם כצמיג היגוי, וככזה הושם דגש ניכר על אחיזה צידית ויכולת שמירה גבוהה על כיוון הנסיעה בקו ישר. ביוקוהמה טוענים כי תכנון חדשני של דפנות הצמיג מעניקות ל-104ZR Spec-2 יציבות גבוהה בכל מצב ועמידות גבוהה בפני פגיעה בדופן הצמיג. היצרנית טוענת כי מדובר בצמיג לאוטובוסים החסכוני והעמיד בהיצע כיום. צמיגי יוקוהמה מיובאים לארץ על ידי 'קמור שירותי רכב בע"מ'.
צמיג יוקוהמה 104ZR Spec-2

צמיג יוקוהמה 104ZR Spec-2