LONGKING הסינית בדרך לארץ

Lonking Equipment

Lonking Equipment

חברת צ'יינה מוטורס הישראלית, יבואנית האוטובוסים מתוצרת YOTUNG הסינית, מרחיבה פעילותה אל תחום הצמ"ה. החברה הודיעה כי חתמה על הסכם זכיינות עם יצרנית הצמ"ה הסינית הענקית Lonking וכי כבר בינואר הקרוב (2015) יגיעו הכלים הראשונים לארץ. בשלב ראשון יוצעו עבור השוק המקומי מעמיס אופני (שופל) עם כף 3.1 מ"ק ומחפר זחלי (באגר) במשקל 34 טון שיצוידו במנועי פרקינס ותיבות הילוכים מתוצרת ZF; בשלב השני – מספר חודשים מאוחר יותר, מתוכננת תחילת השיווק של מגוון רחב יותר של דגמים ומוצרים, בהם מעמיסים אופניים בגדלים נוספים, מחפרונים ועוד.
מחברת צ'יינה מוטורס מדווחים כי כל הכלים מתוצרת Lonking אותם תייבא יעמדו בתקני פליטת המזהמים Stage 4.

LonKing CDM 855E

LonKing CDM 855E

Lonking נחשבת לאחת מיצרניות הצמ"ה הפרטיות הגדולות בסין ומדווחת על ייצור כ-60,000 כלים בשנה. החברה מייצרת עשרות דגמים וגרסאות של מגוון ציוד כבד, בכלל זה מחפרים, מעמיסים, מכבשי כבישים, מלגזות ועוד. היבואנית, חברת 'ציינה מוטורס', טוענת לנתח שוק של 30% ממכירות האוטובוסים לשוק הפרטי בישראל ב-2013, וכאמור, קבלת זיכיון Lonking מהווה הרחבת פעילותה לתחומים חדשים.

Lonking CDM6065

Lonking CDM6065

"הכניסה לשוק הצמ"ה היא צעד נוסף של צ'יינה מוטורס בביסוס מעמדה כשחקנית מרכזית ודומיננטית בשוק התחבורה בישראל" מוסר יצחק קויפמן, יו"ר דירקטוריות צ'יינה מוטורס. "אין לנו ספק כי הכלים האיכותיים שיגיעו לישראל במחירים תחרותיים והוגנים ללקוחות, יהוו תחרות אמיתית מול השחקנים הקיימים כיום בשוק. כל הכלים שיגיעו לישראל עברו התאמה מדוקדקת לתקינה הנדרשת בישראל ולדרישות הלקוחות בארץ והם בעלי סטנדרטים איכותיים חסרי פשרות שנועדו לשרת את לקוחותינו למשך שנים רבות".

LonKing LG307

LonKing LG307