Nicolas Euroflex

מטען כבד במשקל קל

Nicolas Euroflex

Nicolas Euroflex


כבר סיקרנו כאן לא פעם מוצרים חדשים פרי תכנון וייצור מומחית ההובלה הכבדה הצרפתייה ניקולאס (Nicolas), יצרנית הנחשבת בעיני רבים כמובילה בתחומה עם פיתוחים ושיפורים ההופכים את המשאיות המיוחדות ונגררי הענק שלה לסטנדרט הנחשב בתחום (ראו דוגמאות כאן וכאן).
זה עתה חושפת ניקולאס את הנגרר המיוחד Euroflex המיועד להובלת מטענים במשקל של עד 100 טון, על דרכים ציבוריות, נגרר על ידי 'סוסים' עם 2 או 3 סרנים והבטחה להציע את המשקל הנמוך ביותר וכפועל יוצא – תוך צריכת הדלק המינימאלית. הנגררים החדשים שוקלים 10.5-12 טון, תלוי בגודל ובדגם. בשורה התחתונה, טוענת היצרנית הצרפתייה, מדובר בנגררים החסכוניים והמשתלמים ביותר בסגמנט כיום. נגררי הסדרה החדשה תוכננו להובלת ציוד כבד מתחומי הציוד המכני ההנדסי, מנועים, ציוד למכרות וציוד חקלאי. הנגררים מוצעים לבחירה עם מערכת שיכוך הידראולית או על בסיס כריות אוויר, תוך התבססות על טכנולוגיה מוכחת וארוכת ניסיון מנגררים מאסיביים וכבדים יותר מתוצרתה.
Nicolas Euroflex

Nicolas Euroflex


נגררי סדרה Euroflex החדשה נשענים על 3 או 7 סרנים וניתנים להזמנה עם הרחבות ותומכות ייעודיות במידות מגוונות לתמיכה בציוד ספציפי, דוגמת מחפרים גדולים שבסיסת רחב מהנגרר. מערכת הבלימה הסטנדרטית רשומה כפטנט ותוכננה כך שלא תפגע במרווח הגחון המינימאלי של הנגרר. כסטנדרט מוצעת בלימה אלקטרונית, בקרת עומס כוללת ולכל סרן בנפרד, מערכת איזון אלקטרונית נשלטת מחשב ואפשרות לשלוט בכל גם באמצעות אפליקציה הניתנת להורדה ל'סמארטפון'.