מרצדס אנטוס – חלוקה כבדה
המנועים – לב המשאית – משתייכים כולם למילה האחרונה בהיצע מרצדס, וככאלו עומדים בתקני איכות הסביבה המתקדמים והמחמירים ביותר (יורו-6). בהיצע שלושה מנועים בסיסיים בנפחים 7.7 ליטר (OM 936), 10.7 ליטר (OM 470) ו-12.8 ליטר (OM 471) בטווחי הספק, כאמור, הנעים מ-238 ועד 510 כ"ס והמתאפיינים במרווחי טיפולים נדיבים בהחלט של עד 120,000 ק"מ. הכוח מועבר אל הגלגלים באמצעות תיבת פאוור-שיפט בעלת שלושה יחסי העברה ושמונה או 12 הילוכים, בהתאם לגרסה. כרכב חלוקה האמור להציע גם מהירויות זחילה לצורך גישה למקומות קשים או הטענה ופריקה, ניתן במצב "זחילה" לשלוט במהירות ובעצירה באמצעות דוושת הבלם בלבד, הן בנסיעה לפנים והן לאחור.
האנטוס, כיאה למוצר מבית מרצדס, מתאפיינת בשפע טכנולוגיה בדמות מערכות עזר ובטיחות מתקדמות שרובן מגיע מהאקטרוס הגדולה יותר. כסטנדרט מוצעות בין היתר מערכות בקרת יציבות ובקרת אחיזה. ברשימת התוספות בתשלום מוצעות בין היתר מערכות לשמירת מרחק אוטומטי, מגברי בלם, בלמים מחוזקים לתנאים טופוגרפיים הכוללים עליות וירידות, שמירה על נתיב הנסיעה ומערכת 'עצור וסע'. האנטוס מוצע עם שניים או שלושה סרנים וב-11 אורכי בסיסי גלגלים שונים, הנעים מ-265 ועד 670 ס"מ. הסרן/נים מאחור מוצעים עם גלגל אחד או גלגל כפול בכל צד, עפ"י דרישה. שיווק האנטוס החל זה עתה בגרמניה ובשלב מאוחר יותר יתפשט למדינות אירופאיות נוספות ואל מחוץ ליבשת.