מתיחת פנים לפיאט דובלו

פיאט דובלו 2015

פיאט דובלו 2015

פיאט ניצלה את תערוכת הרכב הכבד והמסחרי החשובה בהאנובר – IAA – לחשיפת הדובלו (Doblo) במהדורתו העדכנית, שישווק כמודל 2015. מדובר במקצה שיפורים נרחב, אך לא ברכב חדשה לגמר מן המסד.
פיאט מגדירים את הדובלו החדש כדור רביעי של הטנדרון המצליח. העיצוב החיצוני לוטש וטופל בין היתר באמצעות פנסי חזית חדשים, סבכה קדמית חדשה ('גריל'), פגושים חדשים, שכולם יחד מעניקים לטנדרון הוותיק מראה רענן וחדש.
פיאט דובלו 2015

פיאט דובלו 2015


בפנים עוצבה סביבת הנהג מחדש והיא כוללת עתה לוח מחוונים חדש ושלושה במקום שני מושבים; אבל, חדשות אלו רלוונטיות רק לגרסת ההגה השמאלי, שכן בפיאט טוענים כי מסקרים שביצעו גילו כי תושבי הממלכה הבריטית מרוצים מאוד מתצורת שני המושבים בגרסאות ההגה הימני וכך יישאר גם בדגם החדש של הדובלו.
היצע המנועים כולל בשלב ההשקה צמד יחידות טורבו דיזל בנפח 1.3 ו-1.6 ליטר המציעות 90 ו-105 כ"ס בהתאמה. בפיאט טוענים כי למנועים החדשים שיפור של 40% במהירות התגובה למצערת, מה שמתיימר להשפיע על נוחות הנסיעה, קלות התפעול וצריכת הדלק. מערכת הזרקת דלק חדשה ומתקדמת בשילוב מערכת 'עצור וסע' סטנדרטית, צמיגים בעלי התנגדות גלגול נמוכה, ליטוש אווירודינאמי ושימוש בשמן מנוע בעל צמיגות נמוכה מבטיחים כולם לתרום לחיסכון משמעותי בצריכת הדלק ביחס לדגמי הפיאט דובלו העדכניים; בפיאט מצהירים על צריכה ממוצעת של עד 4.4 ליטר בלבד לכל 100 ק"מ נסיעה (22.7 ק"מ/ליטר!) ופליטת CO2 של 115 גרם לק"מ בלבד.
שיווק הדובלו החדש יחל בשבועות הקרובים. לפניה ליבואנית פיאט לארץ, לחצו כאן