Ram 1500 Rebel

ה-RAM (ה"קומפקטי") לשטח

Ram 1500 Rebel

טנדר Ram 1500 Rebel


כנראה שגל הטנדרים הגדולים בארה"ב אינו נרגע, ועוד ועוד גרסאות ודגמים של רכבי-עבודה-במקור אלו מושקות על ימין ועל שמאל. אבל, כנראה שגם הגל הארוך ביותר זקוק מעת לעת לרענונים וחיזוקים והטרנד העדכני ביותר בתחום הוא יכולת השטח של הטנדרים הגדולים – גם אם מדובר יותר בפוזה תדמיתית, וגם אם מדובר בדבר האמיתי, המיועד לשרוד את החיים הקשים שמעבר לאספלט.
רק באפריל האחרון סיפרנו לכם על גרסת ה-Power Wagon החדשה ל'ראם' – מהדורה מיוחדת עם דגש על יכולות שטח של ממש, קשיחות מובנית ומנוע הדוגל בגישת ה"כוח לא יחסר כאן" עם נפח של 6.4 ליטר ו-410 כ"ס.
Ram 1500 Rebel

טנדר Ram 1500 Rebel


שברולט חשפה – כמעט במקביל – את גרסתה לנוסע, עם הסילבראדו High Country שיועד אף הוא לנדרשים להוביל ו/או לגרור מטען בשטח של ממש והנה זה עתה חושפים אנשי 'ראם', חטיבת הטנדרים והמסחריות בקרייזלר, גרסה קשוחה נוספת לשטח תחת השם Ram 1500 Rebel. להבדיל מה'פאוור ואגון' דנן, המבוסס על הראם 2500 הגדול והכבד במקצת, מתבססת גרסת ה'רבל' על הראם 1500, ה"קל וקומפקטי" במקצת.
Ram 1500 Rebel

טנדר Ram 1500 Rebel


עיקר השינויים ביחס לראם 1500 סטנדרטי הם קוסמטיים – מבחוץ ומבפנים. בראם מדגישים את הצביעה המיוחדת והעמידה במיוחד של יחידת הפגוש הקדמי, לולאות הגרירה בחזית, מיגוני הגחון, צמד צינורות המפלט המוכרמים, צמיגי ה-Toyo Open Country A/T בקוטר 33" ותאורת ה-LED המתקדמת מבחוץ. גם הפנים כמובן ייחודי בעיצובו וכולל בין השאר תבליט ריפוד הכיסאות בצורת 'קוליס' של צמיג לשטח, חימום הכיסאות הקדמיים כסטנדרט, עיצוב חדש ומעודכן של קונסולה ולוח מחוונים ועוד. אבל, לא רק בפוזה עסקינן, ולשם כך הוכן הטנדר החדש גם לחיי שטח אמיתיים; בראם 1500 רבל החדש מוצע בין השאר קיט הרמה בעוד אינץ' למרכב, בולמי Bilstein קרביים, צמיגים גדולים יותר – כאמור, שיחד מעלים את מרווח הגחון המינימאלי לכדי יותר מ-26 ס"מ בהחלט ראויים, כאשר בראם טוענים כי מדובר בנתון הטוב בסגמנט.
על מנת לאפשר תנועה נמרצת גם בשטח קשה, מוצעת כאן בחירה בין מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר עם 305 כ"ס לבין V8 בנפח 5.7 ליטר, עם 395 סוסים.
Ram 1500 Rebel

טנדר Ram 1500 Rebel


מתחת לכל הקוסמטיקה והפוזה מדובר במידה מסוימת ברמיזה לגבי לפחות שני אלמנטים שייתכן ויופיעו בדור הבא של טנדר הראם 1500; הראשון הוא בפנים – הקונסולה המרכזית ולוח המחוונים המעוצבים מחדש שמבצעים כאן ככל הנראה את הופעת הבכורה שלהם. השני, והבולט יותר, הוא עיצוב החזית. הסבכה הקדמית ('גריל') קיבלה כאן עיצוב ייחודי וחדש, ובהחלט ייתכן שכך תיראה חזית הטנדרים של ראם בדור הבא שלהם. הראם 1500 רבל יגיע אל אולמות התצוגה במהלך המחצית השנייה של השנה, כאשר בשלב זה טרם פורסמו מחירים.