פיאט דוקאטו: עוד דאבל-קבינה

FIAT Ducato Multicab

FIAT Ducato Multicab


כשנה לאחר השקת פיאט דוקאטו החדש משיקה מחלקת הרכב המסחרי בפיאט (Fiat Professional) את הדוקאטו בגרסת תא נוסעים כפול, מרכב ארוך וגג שטוח.
מאז ההשקה של הדוקאטו החדשה יכלו הרוכשים שחיפשו גרסת 'דאבל קבינה' של המסחרית האיטלקייה המעודכנת לבחור בין 2 אפשריות, שתיהן היוו במידה מסויימת פשרה: גרסת בסיס גלגלים קצר וגג שטוח, או גרסת בסיס גלגלים ארוך יותר – עם גג מוגבה. עתה מצטרפת כאמור גרסה חדשה להיצע המציעה שילוב בין בסיס גלגלים ארוך (3.45 מ') וגג מונמך (2.25 מ'), כאשר כביתר הגרסאות כך מתורגמת גם כאן תוספת האורך בין הסרנים לטובת הארכת ארגז המטען. נציין כי גרסאות מונמכות מקלות את התנועה והעבודה באיזורים מוגבלי-גובה, בכלל זה חניונים ועבודות באתרי בניה, לדוגמא.
פיאט פיתחה – ואף מייצרת – בשיתוף יצרנית מרכבים הולנדית את גרסת הדאבל-קבינה הארוכה-נמוכה של הדוקאטו. הרכב המסחרי החדש מסוגל להוביל עד חמישה נוסעים כאשר לכל נוסע חגורת בטיחות עם 3 נקודות ומשענת ראש מתכווננת. מתחת לשורת המושבים מאחור מותקנים תאי אחסון והדופן האחורית של הקבינה, הפונה אל הארגז, חוזקה במטרה להציע הגנה משופרת בפני העפת מטען אל תוך תא המפעיל, במקרה של תאונה.
לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ליבוואנית פיאט לארץ, בלחיצה כאן