מנוף סל חדש לטנדר

Palfinger P130A

Palfinger P130A


יצרנית המנופים האוסטרית Palfinger משיקה מנוף סך חדש המיועד להתקנה על טנדר קומפקטי. יחידת המנוף החדשה מכונה Palfinger P130A Smart Class והיא פותחה וגם תיוצר בסניף האיטלקי של החברה, המחזיקים סניפים ומפעלים ברחבי העולם.
המנוף החדש מאפשר גובה הגעה מרבי של 13 מטרים (גובה רצפת הסל/במה הוא 11 מטרים), מפתח אופקי מרבי של 6.3 מטרים, הוא מסוגל להסתובב על צירו סיבוב מלא (360 מעלות) ומסוגל להרים מטען מרבי של 250 ק"ג. יחידת המנוף שוקלת 3.2 טון ומהנדסי החברה מציינים כי בתכנון נלקח בחשבון מרכז כובד נמוך במיוחד, במטרה להעניק למנוף המותקן על הטנדר יציבות בעת העבודה, כמו גם בטיחות בנסיעה מנהלתית, עם מינימום פגיעה ביכולות מערכת ההיגוי.
Palfinger P130A

Palfinger P130A


יחידת מנוף הסל החדשה הוצגה לעיני הציבור לראשונה בתערוכה בבריטניה, כאשר היא מותקנת על טנדר פורד ריינג'ר 2.2 ליטר טורבו-דיזל – הדומה בממדיו לטנדרים מוכרים אצלנו דוגמת איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, ניסאן נבארה וכיו"ב. המנוף מיועד להתקנה על כל טנדר בממדים דומים ובשל כך מתאים למגוון יישומים הדורשים ניידות גבוהה, זריזות, יכולת נסיעה גם בשטח ויכולת עבודה במקומות צפופים.
בפלפינגר מדגישים כי ה-P130A הוא המנוף הראשון בסדרת מנופים חדשה שתותאם להתקנה על מגוון טנדרים נפוצים ופופולאריים, סדרה שתיחשף בשלבים עד לסוף שנה זו. לפניה ליבואנית מנופי פלפינגר לארץ, לחצו כאן