טנדר רנו Alaskan

Alaskan – הטנדר של רנו

טנדר רנו Alaskan

טנדר רנו Alaskan

רנו החלה בשיווק טנדר חדש בקטגוריית ה'טונה' הפופולארית, קטגוריה בה נמצאים גם טנדרים וותיקים ומצליחים דוגמת טויוטה היילקס, איסוזו דימקס, מיצובישי טרייטון וניסאן נבארה. מדובר ברנו אלסקן שהוצג לראשונה כמכונית קונספט בסוף 2015. הקונספט הציג "עיצוב רנו" אופייני, אך למעט הקוסמטיקה השונה, מדובר בניסאן נבארה החדש לכל דבר ועניין, תחת שם ומראה שונים. ניסאן ורנו, נזכיר, הן חברות-אחריות כך ששיתוף הפעולה הגיוני וסביר.

טנדר רנו Alaskan

טנדר רנו Alaskan

רנו אלסקן כאמור הוא ניסאן נבארה מחופש, מה שאומר שמבחינה מכאנית, היצע המנועים, סוגי המרכב ותיבות ההילוכים מדובר בנבארה. המנועים הם 4-צילינדריים בנפח 2.5 ליטר, בנזין או טורבו דיזל, עם 160 או 160 ו-190 כ"ס בהתאמה. המרכב כולל את המוכר מהניסאן נבארה – חד, קבינה וחצי ודאבל קבינה – וההינע הוא או אחורי בלבד או כפול. היצע תיבות ההילוכים כולל תיבה ידנית עם 6 מהירויות או אוטומטית עם 7 מהירויות.

טנדר רנו Alaskan

טנדר רנו Alaskan

רמות האבזור תואמות אף הן את המוכר מהנבארה, בכלל זה רמות בסיסיות ועד לאבזור מפואר יותר, הכולל בקרות שיוט ואקלים, ריפודי עור, מערכת שמע משוכללת ועוד.
רנו תחל לשווק את האלסקן במהלך החודשים הקרובים בדרום אמריקה. על פי רנו במהלך השנה הבאה (2017) יורחב השיווק גם לאירופה ולמדינות נוספות, בכלל זה עם אופציה להימכר גם אצלנו.

Renault colorale pickup

Renault Colorale יוצרה בין 1950-57 והוצעה גם בגרסת 4×4 נדירה

Renault 4R PickUp


הטנדר האחרון שיוצר על ידי רנו היה ה-R4, גרסת טנדר של המכונית הפופולארית שלא הצליחה במיוחד. רנו חדלו לייצר את ה-R4 ב-1994 לאחר למעלה מ-8 מיליון יחידות, מתוכן יוצרו במהלך השנים אלפים ספורים בלבד בתצורת טנדר