קוואסאקי מיול Pro-MX

סוס עבודה חדש מקוואסאקי

קוואסאקי מיול Pro-MX

קוואסאקי מיול Pro-MX

קוואסאקי היפנית מרחיבה את משפחת רכבי העבודה המוכרים שלה – ה-Mule – עם תת סדרה קומפקטית יותר המכונה Mule Pro-MX. יודגש כי מדובר ברכב המיועד בראש ובראשונה לצורכי עבודה, קרי: יכולת הובלת 2 נוסעים ומטען במגוון סוגי שטח, בין היתר בשטח קשה לתנועה. כלי רכב אלו מיועדים לשמש במגוון רחב של מגזרי עבודה – החל בחקלאות, עבור בשירות מוניציפלי מגוון וכלה ככלי עזר בעבודות תשתית, בניין ותחזוקה בשטח.

קוואסאקי מיול Pro-MX

קוואסאקי מיול Pro-MX

קוואסאקי מיול החדש מוגדר כ-mid-size בממדיו, קרי: קטן יותר מדגמי המיול הגדולים והמוכרים, אך גדול מסדרת ה-600 הקמפטית-עוד-יותר במשפחת ה-UTV של היצרנית; אורכו כ-280 ס"מ, רוחבו כ-152 ס"מ וגובהו הוא 189 ס"מ. המשקל העצמי גבוה יחסית עם נתון רשמי האומר 720 ק"ג; זהו משקל כבד משמעותית ממשקל דגמי המיול הוותיקים מסדרה 3000 ו-4000.

קוואסאקי מיול Pro-MX

קוואסאקי מיול Pro-MX

המנוע המשרת בגרסאות המיול Pro-MX הוא חד-בוכנתי בנפח 700 סמ"ק בקירוב עם הספק שלא צויין, המעביר כוחו – כמקובל בז'אנר – אל הגללים האחוריים או כל הגלגלים יחד באמצעות ואריאטור (גיר רציף). השיכוך נעשה באמצעות עצמות עצה כפולות סביב ובולם זעזועים עם משכך בכל פינה. לרשות הנהג בחירה בין מצב Lo ל-High, וכמובן סרק ורוורס. ההינע הסופי נעשה באמצעות ציריות וניתן לנעול רוחבית ומכאנית את הדיפרנציאל האחורי. מרווח הגחון המינימלי עומד על 27 ס"מ מרשימים.
גודל הארגז הוא כ-85 ס"מ אורך, כ-112 ס"מ רוחב ועומק של כ-23 ס"מ. ניתן להעמיס בארגז עד 318 ק"ג ובסה"כ להעמיס משקל כולל של 545 ק"ג. בנוסף ניתן לגרור נגרר במשקל מרבי של 680 ק"ג.
מחיר הקוואסאקי מיול Pro-MX החדש מתחיל ב-12,000$ בארה"ב. לא ידוע על כוונת יבואנית קוואסאקי – חברת מטרו מוטור – להביא דגם זה לארץ בשלב זה.

קוואסאקי מיול Pro-MX

קוואסאקי מיול Pro-MX