בארץ: פיאט דובלו החדש

יבואנית פיאט לארץ החלה לשווק את הטנדרון המעודכן מסדרת הדובלו, הכולל גם גרסה כל-חשמלית

Fiat Doblo 2023

יבואנית פיאט לארץ – חברת סמל"ת – החלה לשווק את הטנדרון פיאט דובלו (Doblo) החדש. הרכב המסחרי הקומפקטי יוצע במחיר של החל בכ-173,000 ₪ והוא יוצע עם שתי יחידות הנעה לבחירה: דיזל, עם הספק של 130 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית בת 8 מהירויות, או בגרסה חשמלית (E-Doblo) שתציע טווח נסיעה של עד 270 ק"מ בין ההטענות. גרסת הדיזל מוצעת עם אחריות לחמש שנים או רבע מיליון ק"מ, וגרסת החשמל תקבל אחריות של 3 שנים או 100 אלף ק"מ, ואחריות של 8 שנים לסוללה או 160 אלף ק"מ.

Fiat Doblo 2023

הן הגרסה החשמלית והן גרסת הדיזל מוצעות במרכב 'קומבי' קצר (4.4 מ') עם 5 מקומות ישיבה ותא מטען מאחור. גרסה זו מצוידת בשתי דלתות צד.

גרסת הדיזל מוצעת בנוסף בגרסת 'קומבי' ארוכה (4.75 מ') עם 3 שורות מושבים (7 מקומות ישיבה) או בגרסת ואן ('מקסי') סגורה (4.75 מ') למשלוחים והובלות עם 3 מקומות ישיבה מלפנים.

Fiat Doblo 2023

מערכות העזר והבטיחות כוללות זיהוי תמרורים באמצעות מצלמה המותקנת מאחורי השמשה הקדמית, אורות גבוהים אוטומטיים המאפשרים מעבר אוטומטי בין אור גבוה לאור נמוך בהתאם לתנועה או כאשר כלי רכב אחרים מתקרבים בכיוון הנגדי, סיוע בשמירה על נתיב הנסיעה בעזרת שימוש במצלמה הקדמית, אזהרת התנגשות מלפנים עם יכולת בלימה אוטונומית, התרעת ערנות נהג באמצעים ויזואליים וקוליים המודיעים כי על הנהג לעצור להפסקת התרעננות, מערכת עזר לחניה אוטומטית ועוד.

פיאט מיובאת לארץ על ידי חברת סמל"ת