K-Tec 1263 ADT

הסקרייפר הנגרר הגדול בעולם

K-Tec 1263 ADT

K-Tec 1263 ADT


יצרנית הציוד הכבד הקנדית K-Tec Earthmovers משיקה את הסקרייפר הנגרר הגדול בייצור סדרתי – ה-K-Tec 1263 ADT. החברה מתמחה למעשה רק בנישה הייעודית של תכנון וייצור סקרייפרים נגררים, ונחשבת יצרנית פרימיום מובילה בתחום. ההיצע כולל עשרות גרסאות בגדלים שונים, כאשר כאמור ה-K-Tec 1263 ADT הוא הגדול מתוצרתה, וככל הנראה הגדול ביותר בכלל בשוק. הסקרייפר החדש מציע נפח של למעלה מ-48 מ"ק. משקלו העצמי הוא 27.7 טון והוא דורש כגורר משאית עפר פירקית בקטגוריית המשקל של 40 טון ומעלה. ממדיו ויכולות הקרצוף של הסקרייפר הענק מייעדים אותו גם לעבודה המשלבת גרירה ודחיפה על ידי דחפור; לשם כך מובנית בחלקו האחורי נקודת משען ללהב הדחפור, במטרה ליעל למקסימום את פעולתו.
K-Tec 1263 ADT

K-Tec 1263 ADT


אנשי היצרנית טוענים כי הסקרייפר החדש מיועד לקבלנים גדולים המבצעים פרויקטים של עבודות עפר בקנה מידה גדול, כאשר בכל פעולה עם הסקרייפר החדש ניתן להזיז עפר בכמות גדולה לכדי סך של פחות פעולות ביחס לציוד המוכר עד כה. ה-1263 ADT מתוכנן כך שנקודת החיבור והמשען שלו לרכב הגורר מורידה 32% ממשקל הסקרייפר ברוטו אל הנקודה בה תוכנן הרכב הגורר לשאת את מירב המטען. הסקרייפר כולל מערכת פיקוח ובקרה המשדרת אל מסך LCD המותקן בתוך תא המפעיל בכלי הגורר, באמצעותו ניתן לעקוב בזמן אמת אחר הסקרייפר ולקבל נתונים כמו משקל, בעיות מכאניות וכיו"ב.
K-Tec 1263 ADT

K-Tec 1263 ADT


מעבר לעבודות קרצוף ויישור קרקע מתוכנן ה-1263 ADT החדש לשמש גם כנגרר להובלות עפר, בין היתר בעבודות עם מחפרים או מעמיסים גדולים.
בחברה טוענים כי תכנון ה-1263 ADT החדש כולל מבנה פריק לצורך משלוח והרכבה נוחים אצל הלקוח. ל-K-Tec Earthmovers אין נציג רשמי בארץ, אך בחברה מזמינים כל המתעניין במוצריה ליצור עמה קשר במישרין. ניתן לעשות זאת בלחיצה כאן