גם במ.א.ן המספרים אדומים
במ.א.ן מסבירים כי עיקר ה"אשמה" בירידה במכירות היא בשווקי דרום אמריקה (20%-) כאשר בשוק האירופאי הקשה יותר עבור רוב היצרנים המקומיים נרשמה ירידה מינורית במכירות שבאה לידי ביטוי במחזור כולל של 8.8 מיליארד יורו, בהשוואה ל-9.0 מיליארד יורו ב-2011.
במ.א.ן טוענים – בתרגום חופשי – כי העניינים בשליטה וכי הדברים מתנהלים בהתאם לתוכניות ההנהלה החדשה (ברשות פולקסווגן) המכוונות לטווח ארוך. נזכיר כי בפולקסווגן עוסקים מאז רכישת מ.א.ן וסקניה באיחוד פעילויות שתי יצרניות המשאיות דנן יחד עם אגף המשאיות והמסחריות בפולקסווגן, על מנת ליצור אגף אחד שירכז תחתיו את כל הנושא המסחרי והמשאיות בקונצרן, במטרה לייעל את הפיתוח, המחקר והייצור; בדיימלר, כיום יצרנית המשאיות הגדולה בעולם, לבטח עוקבים בדאגה…