דאף CF ו-XF חדשות

דאף LF45 לאחר "ליטוש אווירודינאמי"; הבטחה לחיסכון של עד 8% בצריכת הדלק – בשלב ראשון לשוק הבריטי בלבד

דאף LF45 לאחר "ליטוש אווירודינאמי"; הבטחה לחיסכון של עד 8% בצריכת הדלק – בשלב ראשון לשוק הבריטי בלבד

דאף השיקה במהלך תערוכת האנובר 2012 את ה-XF החדשה – ה-XF105, לצד ה-CF85 – שניהן בגרסאותיהן הסדרתיות. מדובר בדגמים שעיקר החדשות לגביהם הם בסעיף החיסכון; מבחינת היצרן ההולנדי-בבעלות-אמריקאית (קונצרן Paccar) מדובר בגרסאות חסכוניות במיוחד לדגמים וותיקים יותר. עיון בקרבי שתי המשאיות מגלה שלא מדובר בעוד 'צ'יפ' מחשב או ליטוש מרכב וכי נעשתה כאן עבודה מקיפה למדי.
המנוע החדש מבית Paccar שישרת את דגמי דאף הכבדים מציע חיסכון של כ-3% בצריכת הדלק בהשוואה לקודמו

המנוע החדש מבית Paccar שישרת את דגמי דאף הכבדים מציע חיסכון של כ-3% בצריכת הדלק בהשוואה לקודמו


עוד חושפת היצרנית ההולנדית בהאנובר את ה-LF לאחר מתיחת פנים, שעיקרה אווירודינאמיות משופרת וסרן 'טאנדם' חדש בו נעשה שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים קלי משקל, מה שהוביל לחיסכון של 375 ק"ג במשקל ביחס לסרן דומה מדור קודם. הסרן החדש – SR1360T – תוכנן למשאיות בעלות שני סרנים מונעים מאחור או לשימושים בתנאי שטח קשים, תחת עומס גבוה (עד משקל כולל של 70 טון). בדאף מבטיחים חיסכון של עד 5% בצריכת הדלק כאשר את השמן בסרנים דנן יש להחליף רק אחת לשלוש שנים או 450,000 ק"מ.
דאף XF105

דאף XF105


עוד הציגה דאף את המנוע החדש בנפח 12.9 ליטר מבית Paccar שבפיתוחו הוחל בסוף 2011, ועתה הוא מוצע בטווח הספקים הנע מ-410 ועד 510 כ"ס לשימוש אירופאי. המנוע מבטיח חיסכון של 3% ביחס לדגמים קודמים, ובדאף מציעים כמה תיבות הילוכים לשידוך, בהן צמד תיבות חדשות – ידנית ואוטומטית – לשתיהן 12 הילוכים.
דאף CF85

דאף CF85