החשמלית של מ.א.ן: מטרופוליס
המאן מטרופוליס מבוססת על המאן TGS 6×2, רק שאת יחידת הדיזל מחליף כאן מנוע חשמלי בהספק של 203 קילו-ואט (כ-277 כ"ס). מנוע ש"הושאל" ממכונית אודי (V6 טורבו-דיזל) משמש כ"מאריך טווח", קרי – גנרטור שממלא את המצברים לאחר התרוקנותם, אם העבודה נמשכת מעבר לטווח הטעינה. זו האחרונה מבוצעת באמצעות שקע הטענה. המהפך המשמעותי כאן טמון לאו דווקא ביכול גמיעת המרחק של המשאית, אלא בזמן העבודה; על פי נתוני מאן גומעת משאית כזו כ-30 ק"מ בסה"כ ביום, אך במשך שמונה שעות עבודה אינטנסיביות. המאן מטרופוליס אמורה לעמוד בכך ללא בעיה, הודות ל"גנרטור" המובנה, שמאפשר הפעלתו תוך כדי עבודה להטענת המצברים. ברוב תנאי העבודה – כך מאן – לא יהיה כלל צורך בהפעלת מנוע העזר מתוצרת אודי, כך שמדובר במשאית שתציע 0 זיהום אוויר.
בשנתיים הקרובות תבצענה משאיות כאלה עבודות מוניציפאליות במחוז אנטוורפן-בריסל שבבלגיה בשיתוף היצרן יחד עם הרשויות הבלגיות וחברת איסוף אשפה מקומית גדולה.